Selkävaivoista tietävät!!! Mikähän voisi olla, lääkäri ei tutki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Mies loukkasi selkänsä eilen. Selkä oli vähän kipeä jo ennestään, sitten sattui vielä peräänajo, jonka jälkeen selkä todella kipeä.
Pari tuntia tuosta jalat petti alta eikä päässyt enää lattialta ylös. Ambulanssi kutsuttiin ja kipulääkettä piti pumpata tuplaannokset, että voitiin siirtää huudon kanssa paareille.
Koko yön tipalla kipulääkettä. Röntgenkuva ok, lääkäri ei suostu laittaamaan esim. magneettikuvaan, vaan mies passitetaan tänään kotiin. Hitaasti pystyy kävelemään, istua vain pari minuuttia kerrallaan.
Mitenkähän tuon kanssa kotona pärjää, asperiinillako?!!!

heti yksityiselle. jos jalat pettäny alta niin ei kyllä mikään pikku juttu. meillä miehen selkä kipuillu jo pitkään, ja sanottiin et jos jalat lähtee alta niin heti päivystykseen....

Oliko kuva ok?
Jos siinä ei näy mitään, niinvenähdys? Tai mahtaako välilevynpullistuma näkyä röntgenissä?
Eikö saanut edes kunnon särkylääkereseptiä? Asperiini nyt ei kummoinen särkylääke ole, eikä kovin terveellinenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Oliko kuva ok?
Jos siinä ei näy mitään, niinvenähdys? Tai mahtaako välilevynpullistuma näkyä röntgenissä?
Eikö saanut edes kunnon särkylääkereseptiä? Asperiini nyt ei kummoinen särkylääke ole, eikä kovin terveellinenkään.

Siis välilevynpullistuma voi viedä jalat alta.
Mutta pitäähän se tutkia, mistä johtuu ja tarvii kunnon särkylääkkeet ja sairaslomaa.

Kai on tapaturmavakuutus. Lääkäri oli vaan naureskellu magneettikuva pyyntöön.
Miehellä ennestään ollut pahoja käsikipuja työn seurauksena ja kun niihin ei syytä löytynyt, katsottiin psyykkiseksi ja nyt nuo paperit kulkee aina mukana ja kaikki vaivat tunnutaan nyt luokittelevan psyykkisiksi.

Oliko kuva ok?
Röntgenkuva ok. Mä en tiedä näkyykö nuo pullistumat röntgenkuvista, ainakin mun äiti aikoinaan tutkittiin selkävian vuoksi magneettikuvauksella ja siinä todettiin leikkaustarve.

Tuollainen alaselän välilevynpullistuma voi pahimmassa tapauksessa johtaa halvaantumiseen. Jos miehellä alkaa olla ongelmia esim virtsan tulemisen kanssa, niin äkkiä hoitoon. Kummallista välinpitämättömyyttä lääkäriltä. Minä en tuollaisen puoskarin hoitoon tyytyisi. Marssisin yksityiselle ja valittaisin edellisestä, jos siihen ilmenee syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oliko kuva ok?
Röntgenkuva ok. Mä en tiedä näkyykö nuo pullistumat röntgenkuvista, ainakin mun äiti aikoinaan tutkittiin selkävian vuoksi magneettikuvauksella ja siinä todettiin leikkaustarve.

Ei näy välttämättä rtg:ssä. Pitää ottaa magneetti!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kai on tapaturmavakuutus. Lääkäri oli vaan naureskellu magneettikuva pyyntöön.
Miehellä ennestään ollut pahoja käsikipuja työn seurauksena ja kun niihin ei syytä löytynyt, katsottiin psyykkiseksi ja nyt nuo paperit kulkee aina mukana ja kaikki vaivat tunnutaan nyt luokittelevan psyykkisiksi.

Kauheeta!
Jos teillä on vakuutus tai muuten suinkin vain varaa, niin menkää yksityiselle tai lyökää nyrkkiä pöytään!

Mies ei ollut illalla kunnolla päässyt kävelemään, meni kaverille kotimatkan varrelle ja oli pudonnut niiden eteisen lattialle, 2h oli maanut siinä ja kaveri yritti hieroa, laittaa jää pussia yms. Sitten ambulanssi, kun ei muuta enää voinut.
Nyt mies ilmoitti, ettei taaskaan enää pysty kävelemään eikä istumaan, mutta kotia ollaan vaan laittamassa..

Yhteistyössä