Hae Anna.fi-sivustolta

selvänäkijä Naomi M.

Viestiketju osiossa 'Julkkisjuorut' , käynnistäjänä Annilissu, 18.11.2020 klo 11.00.

1. Annilissu Vierailija

Koko kansan tuntema ja arvostama ja monien julkkistenkin luottonäkijä jota ei julkisuudessa tavata. Miksi ei?
    Luin jostain ettei ole suostunut mennä televisioon mutta ihmettelen ettei häntä ole saatu mihinkään tv-ohjelmaan edelleenkään? vai onko ollut jossain?
    Lehtihaastatteluja olen hänestä lukenut ja nyt hiljattain luin hänen kirjan. Olisipa ihana päästää häntä joskus televisiossakin näkemään, jo se hänen pukeutumistyylinsä on niin ainutlaatuista. Niitä samoja tylsiä naamoja ja jorinoita ohjelma toisensa perään.

Varmasti on muitakin jotka toivoisi tv:hen jotakin enemmän henkisiäkin asioita käsitteleviä tai että olisi edes haastateltavana. Enkä tarkoita nyt mitään astraleita sun muita kun ainakaan se ohjelma ei ole aitoudella vakuuttanut.
    Että te jotka niitä ohjelmia laaditte, vink vink, suostutelkaa... pliiiiiis!
    Muutenkin kaipaisin enemmän jotakin mielenkiintoisia henkilö haastatteluohjelmia eikä niitä iänikuisia visailuja ja kokkiohjelmia. Huoh!

2. vierailija Vierailija

samaa mieltä. Ja uusintoja ties kuinka monetta kertaa. Sellasii hyvii haastatteluohjelmii vaan muutamii ja niissäki useimmite haastatellaa niitä ain vaa samoja naamoja jotka muutenkii joka ohjelmasa, niinku vaikka se viiden jälkee. Kaipais vähän freesimpää ohjelmatuotantoo.

3. vierailija Vierailija

Mielestäni ei ole ollut, siihen Astraliin häntä oli kuulemma kyselty mukaan, oli mun tutulle sillain sanonut kun se oli jotain siitä Astral-ohjelmasta maininnut, muttei Naomi ollut suostunut. Sen ymmärtää kyllä sillä mitä olen sitä joskus seurannut niin hiukan menee överiksi. Eikä ihan hiukankaa.

4. vierailija Vierailija

En ole koskaan aikaisemmin kuullut mitään tästä henkilöstä, paitsi täällä. Vaikuttaa siltä, että tätä palstaa käytetään hyväksi mainostamalla kyseistä henkilöä.

5. vierailija Vierailija

No onpa sitten heikosti yleistietoa vai onko sitten niin ettei ole koskaan ollut ennustajien luo asiaa. Vaikuttaa siltä että joku haluaa vaan kuittailla ikävästi.
    Suomen varmasti yksi tämän hetken kysytyimmistä näkijöistä että aivan varmasti jokainen on hänestä kuullut joka nyt yleensä sen alan asioita seuraa.

Minustakin olisi hienoa kuulla hänestä enemmänkin henkilönä että kannatan ajatusta tuosta televisio-ohjelmatoiveesta. Vuosia olen Naomin asiakas ollut. Hän on kyllä äärimmäisen mielenkiintoinen ja hänellä on oma jäljittelemätön tyylinsä.

6. vierailija Vierailija

Kannatetaan! Ja samaa mieltä, KAIKKI tietää Naomin.

7. vierailija Vierailija

Kotimainen ohjelmatarjonta kieltämättä kaipaisi uudistamista. Totta on että samat naamat pyörii joka mahdollisessa visailuohjelmassa ja ne muuteskin monet niin väkisten tehdyn tuntusia ja yritetään väkisten olla kauhean hauskoja mutta kun ei vaan olla.
    Ei vaan jaksa katsoo niitä.
    Samoja tyyppejä haastatellaan vuosi toisensa jälkeen ja saman illan aikanakin voi törmätä toisella kanavalla samoihin mistä juuri ottanut etäisyyttä kanavanvaihdolla.

Onko tosiaan Suomes mielenkiintoset henkilöt niin vähissä.

Minua on aina kiehtonut kaikki tieteisdokumentit ja mysteereitä selvittävät ohjelmat, mahtuisihan siihen joukkoon tosiaan joku yliluonnollisia ilmiöitä ja henkisiä asioita käsittelevä ohjelmakin. Tietty olisi hienoa päästä tutustumaa niitten kautta niiden asioitten tiimoilla pyöriviin heppuihin ja henkilöihin, kuin juuri vaikka niinkin kauniiseen näkijänaiseen kuin Naomi. Kerran olen livenä jossain messuilla törmännyt ja huh ja wau!

Mene ja tiedä kuka niitä ohjelmatoteutuksia suunnittelee mutta voisi kieltämättä ottaa huomioon että meitä on sellaisiakin, joita ei nuo iänikuiset visailut ja kisailut ja kokkiohjelmat ja kaiken maailman paino-ongelmaisten ohjausohjelmat vaan nappaa.

Siellä on joukossa semmosia naamoja että kun vaan näen niin samattien vaihtuu kanava tai töllö kokonaan kiinni.

8. vierailija Vierailija

Ihan selvää mainostamista. Taitaa Naomi itse kirjoitella tänne.

9. vierailija Vierailija

Mikäon nois mainostamista? Eiksten nois todeta sama minkä kanssa jaan, ohjelmatarjonta huonoo!!! TYMPII!!
    Siitä nyvvaa surutta vahtaamaan bigbrotherseita tai mitä sieltä ny tvahtaakim mutta ei se ole sen mainostamista josta tänne toivetta laitetaa vai ekkönä osaa lukea mitä noisa lukee. Joson mainostamista ni mitä ite tänne tulit vahtaan? Vai ookkona nii utelkias tulit vahtaa mitä naomista kirjotetaa?

10. vierailija Vierailija

Ihan selvää kateutta. Taitaa sama joka ei ollu koskaan kuullukaan Naomista, kirjotella tänne. Me muut ollaan kuultu eikä mitenkään mainosteta mutta hän vaan on ilmiö. ja julkkiksistahan tässä ketjussa keskustellaan jos olen oikein ymmärtänyt.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri