Hae Anna.fi-sivustolta

Selvänäkijä Vappu Halme

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä Niiiiiina, 14.10.2008.

1. Niiiiiina Vierailija

Onko jollain tietoa??? mistä löytäisin yhteystiedot?

2. kerran käynyt Vierailija

googleta. Ottaa vastaan hämeentiellä Helsingissä. (kampaamossa)

3. Niiiiiina Vierailija

Mitä tykkäsit?, on kehuttu MTV3 sivuilla.

4. Syrra Vierailija

Iltaa,

Täällä yksi, joka myöskin käynyt Vapulla :)
    Odottelen kovasti jännittyneenä, käykö Vapun loputkin ennusteet toteen.
    Osa siis jo toteutunut, mutta sitä minulle "suurinta" tapahtumaa vielä odottelen, joskin senkin pitäisi jo alle vuoden tapahtua.

Suosittelen lämpimästi.

5. Syrra Vierailija

"Mitä tykkäsit?, on kehuttu MTV3 sivuilla"

Hei "Niiiiiina", vielä kysyn, että mistä löysit juttua Vapusta???
    Kävin maikkarin sivulla, mutt en löytänyt...

6. kävijätär Vierailija

Kävin kesällä Vapun luona, luettuani maikkarin sivulla olleen jutun. Valitettavasti minulle Vappu ei nähnyt. Lisäksi kertoi samoja asioita, kuin maikkarin jutussa oli.
    Lapsia pitäisi olla kaksi (ei ole yhtään), työasiat meni mönkään ym.
    Miellyttävä ihminen, mutta ei ollut minun näkijäni.

7. Niiiiiina Vierailija

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/481362?kuudesaisti-tarua_vai_totta-ennustaja

Tuollaisesta paikasta....

8. Syrra kiittää Vierailija

Kiitti, olinhan mä toki ton ennenkin lukenut, ei vain tullut heti mieleen...
    Hyvää yötä!

9. hän näki sinulla nyt jo kaksi lasta? Oliskos tulevia? Jos olet kesällä käynyt ja nyt eletään vasta lokakuuta, niin aika lyhyt aika jää väliin mitään ihmeitä tapahtuakaan.

Tosin, kyllään sitä aina huomaa, jollei näkijä nyt ihan kiinni saa...

10. kävijätär Vierailija

Olen jo sen ikäinen, että lapsia en enää voi saada. Kuitenkin Vappu näki, että minulla on kaksi lasta. Sanoi myös hammaslääkärikäynnin oleva edessä. No, kerran vuodessahan hammaslekurissa käyn:) Hääsuunnitelmia ei myöskään ole kenelläkään ystävälläni tai sukulaisella, ainakaan vielä.
    Juhlasuunnitelmia tulee myöskin vielä varmasti eteen tulevassa, niin kuin kaikilla.

Koska muistin maikkarin jutun, niin nämä sanomiset "särähtivät" korvaani, koska olivat samoja kuin jutun kirjoittajalle oli kerrottu. Paljon Vappu puhui ja kortteja pläräsi, mutta tuntuma jäi, että ei saanut asioistani kiinni.

11. ihmeissään..?.. Vierailija

Minäkin olen käynyt Vapulla. Mielestäni hän tiesi hyvin monista asioista, kuten siitä että minun tulisi varoa liikenteessä, hammaslääkärikäynti odottaa, juhlia on tulossa paljon yms. Luin kuitenkin nyt vasta tuon mtv3:n artikkelin.. Yllätyin, että ompas muuten ennustanut todella samanlaisia asioita myös sille toimittajalle. Myös minun pitäisi mennä naimisiin ja saada kaksi lasta, tyttö ja poika. Myös minun lähipiirissäni on tulossa yllättäviä häitä. Ennustaakohan hän kaikille näitä samoja juttuja..? Mitä hän on ennustanut teille muille?

12. myös käynyt Vierailija

mäkin näin ton maikkarin jutun ja alko naurattaa, koska jutut oli ihan samoja!? hammaslääkäri, 2 lasta, varovaisuutta liikenteessä, häät lähipiirissä, kaverilla murhetta, mies tulossa kuvioihin.. ainut mikä oli totta, oli että silloinen poikki mennyt suhde johtui miehen uudesta naisesta. tämä oli mulle ihan täysi yllätys, ei ollut hajuakaan että miehellä oli uusi katsottuna jo.

13. Hei
    tykkään Vapusta tosi paljon, ja olen käynyt hänenluonaan monta kertaa, siksi että aina edellisen käynnin jutut ovat hyvin pitäneet paikkansa.
    Nyt kun luin näitä teidän juttujanne,niin minulle on sanottu ihan samat asiat!
    Hammaslääkäriä tai lääkärissä käyntiä, kaksi lasta (Ei ole yhtään nyt), mies tulossa.. , perhejuhlia, jonkun virallistamista esim häät lähipiirissä tms.
    Nä'itä edellämainittuja ei ole tapahtunut, mutta muut asiat, esim tein hyvän sopimuksen työelämssä juuri hänen mainitsemanaaan aikana - asia tuli mulle täysin nurkan takaa. Eli kyllä hän jotain tietääkin, mutta jotain voi olla myös ns. yleispätevää tekstiä..

Siitä huolimatta fanitan häntä!

14. käynyt myös Vierailija

niin mäkin oon ajatellut, että on varmaan joku peruslitania, mitä käyttää. ehkäpä sen lisäksi näkee jotain asioita oikeastikin, ainakin joillekin. mulle ainakin tuo miehen uusi nainen oli ihan täysi yllätys! enkä uskonut sitä silloin ollenkaan, mutta tulipa ilmi viikkoa myöhemmin, että näin tosiaan oli. toivottavasti pitää paikkansa myös se tuleva onni uuden miehen kanssa! =) aiemmin kun kävin niin näki myös ettei silloisesta suhteesta tule mitään..

15. Spada Vierailija

Myös mulle Vappu ennusti ; 2 lasta, häät kaveripiirissä, varovaisuutta liikenteessä, veljellä on murheita, sukujuhlat joihin en haluis mennä, paikkakunnan vaihdos, vaal.ruskee hiuksinen mies jonka kanssa mä jo asun (en ees seurustele)...yms. yms.. mut kuulostaa aika samalta mitä muilleki on sanottu.. ja niin mulleki se puhu jotain lääkärikäynnistä.

16. mievaanmievaan Vierailija

Vappu ennustellu noita samoja juttuja, mutta ne kaikki kyllä toteutu silloin kun pitikin! plus muitakin asioita hän ennusti, ja nekin toteutui..

17. seppotar Vierailija

ketä helvetti selvänäkijän luan oikeen käy oikee:??????????????????????:O:O naiset vai? ja minkä ihmeen takia? perkalas ko suurin osa selvänäkijöistä puhuu ihan puuta heinää.. ja mitä se tieto hyödyttää?? jos se kertookin jotain negatiivista sit sen kuullu ihminen oikeen elää sen mukaan niinko jottai negatiivistä olis tapahtumasa ja sit on koko loppuelämä pilal

18. sädäm Vierailija

Minulle Vappu ennusti aikoinaan avioeron ja ajattelin silloin, että höpöhöpö...eipä mennyt kuin kolme-neljä kuukautta ja ero oli tosi...

19. ................. Vierailija

Onko muita joilla Vapun ennustukset ovat toteutuneet?

20. käynyt Vierailija

ei ole toteutuneet,käynnistä 2 vuotta

21. ....... Vierailija

Pitikö niiden sitten toteutua 2 vuoden sisällä?

22. käynyt Vierailija

Joo, vuoden sisällä kaikki. Jos tarkkoja ollaan niin käynnistä on 2,5 vuotta

23. aivan Vierailija

kysellä (tai edes näkijän kertoa) ajankohtia... Ikinä eivät ole minulla pitäneet paikkansa, aika heitellyt vuosia.

24. Jessica:) Vierailija

Hei, tiedustelin tässä taannoin Vappu Viittasen yhteystietoja ja tämän kautta sainkin ne, kiitos. Olen nyt käynyt hänen luonaan ja ihan ok kokemus oli. Minulle nähtiin samalla tavalla kuin monelle muullekin, että kaksi lasta tulossa, sukulaisen häät, työssä olen. Hieman jäi sellainen olo, etten saanut oikein mitään irti vaan yleistä löpinää.

25. mm. Vierailija

onko hän kampaaja? vai miten tuo vastaanotto onnistuu kampaamossa? takahuoneessako?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri