Hae Anna.fi-sivustolta

Selvänäkijä

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Maria, 03.10.2005.

1. Maria Vierailija

Hei Ystäväni

Tarvitsetko selvänäkijän apua?
    Onko sinulla paha olo?
    Onko ongelmia ihmissuhteissa,
    terveydessä, työssä tai muissa
    elämänalueissa?
    Haluatko valaistusta mahdollisuuksiisi
    tulevaisuudessa?
    Palveluni on ilmaista.

Kirjoita:
    anne.vaija@luukku.com

Tapaamisiin

2. taas! Vierailija

Tämä henkilö lähettää toistoilmoituksia palveluistaan Kristallipalloon ja Yliluonnollisiin ilmiöihin. Viime syksynä tuli yhden päivän aikana 50 samaa viestiä, valvojaa pyydettiin poistamaan ne.

Viimeksi hän mainosti ja sai kommentteja Kristallipallossa viime viikolla, tässä kopioitu ketju:

Re: Selvänäkjä * 30.9. 14:42
    voin sanoa että Annepa tiesi mulle aikas hyvin..kertoi että syyskuussa tapahtuu elämäkokoisia muutoksia ja näin tapahtuikin...
    VASTAA TÄHÄN VIESTIIN ILMOITA ASIATTOMASTA VIESTISTÄ

Re: Selvänäkjä ¤¤¤ 30.9. 14:48
    Samoin minulle, aivan kaiken.
    Ei tarvitse yhtään epäillä.

Re: Selvänäkjä :) 30.9. 14:48
    pitääpäs kokeilla :)

Re: Selvänäkjä taas tää 30.9. 14:49
    Tästä on varoiteltu jo iät ja ajat. Toivottavasti arkistohaku pelaa...käykää kokeilemassa, en jaksa toistaa vanhoja varoituksia psykiatrisesta potilaasta..:/

Re: Selvänäkjä selaaja 30.9. 20:16
    Noiden parin ylläolevan kehuviestin kellonajat ovat niin lähellä toisiaan ja tyylikin sellainen, että taitaa olla alkuperäinen kirjoittaja itse kommentoimassa itseään.

Kyseinen henkilö (Anne Maria, Maria, Anne Vaija) käy säännöllisesti täällä palstalla toistamassa ilmoituksensa. No, ei siinä muuten mitään, mutta aikaisemmat kokemukset hänestä (ja niitä tosiaan löytyy arkistosta) ovat sellaisia että hän lähetti kopiovastauksen monille siten että kysyjien sähköpostiosoitteet näkyivät kaikille muillekin. Hän myös veloitti silloin rahaa ""omantunnon mukaan"". Se tekee näistä ilmoituksista kaupallisia mainoksia, joiden paikka ei ainakaan minun mielestäni ole keskustelupalstalla vaan esim. Hesarin ilmoituspalstalla.

Täällä puhutaan paljon kaupallisesti toimivista selvänäkijöistä ja suositellaankin heitä. Se on minusta täysin hyväksyttävää, kun kyseessä ei ole henkilö itse markkinoimassa palveluaan. Keskustelupalsta ei ole mainospalsta. Pitemmän päälle tämä erottelu on hyvin tärkeä palstan tason säilyttämiseksi.

Ensimmäisissä, noin vuosi sitten lähetetyissä mainoksissa oli mukana tämän Annen postiosoitekin, ja se oli Valkealan (vai mikä se paikkakunta oli, en muista tarkkaan) sairaalan Psykiatrinen osasto. Osasto 9.

Että tällaista taustaa.

Re: Selvänäkjä taas tää *jatkaa* 30.9. 22:09
    Selaaja. Hyvä, kun jaksoit kirjoittaa asiasta. Jotenkin tylsää, että tämmöinen lievekulttuuri voi täällä netissä rehottaa. Ehkä joskus tulevaisuudessa erilaisia sivustoja aletaan vähän tarkemmin valvoa, etiikkaa, moraalia jne. Nytkin tuntuu aika surkealta ajatella, että noita Vaijan ""mainoksia"" lukee ehkä myös ""hyväuskoiset"", jotka kokeilee onneaan... Tai nuoret, lapset, satunnaiset selailijat, jotka eivät ole taustoista kuulleet. Jokin moraali pitäisi olla...

ps. samaan kiinnitin huomiota, kellonajat ja kirjoitustyyli tosiaan täsmäävät ;).

Re: Selvänäkjä mä 01.10. 12:15
    minä kokeilin Anne varoituksistanne huolimatta ja sain kyllä ihan asiallisen vastauksen.En jaksa ymmärtää jatkuvia ""mollauksianne""ja varoituksia!Ja mitä menettää kun hän tarjoaa ilmaiseksi selvänäkijän lahjojaan?

Re: Selvänäkjä jm 01.10. 16:48
    Meillä on toisenlainen lähestymistapa. Kasvokkain olemme tukemassa ja auttamassa mitä tilanne vaatii, joskus vaatii itsellemme suuriaa haasteita vaikeuksien muodossa kovissakin. Mutta sitä varten täällä jokainen olemme minä kuten sinäkin lukija, elämällä muiden avuksi.

Jos haluat auttaa, autat puhumalla ja tekemällä tarvitsijan lähellä itsestäsi antaen et itsellesi vaatien vaan Voimasi avustuksella. Silloin määrä ei koskaan laadun arvoa korvaa. Ykai hyvä todellinen apu on parempi kuin sata keskeneräistä. Tämä ystävyydellä.

Voiman sydämellä
    jm

Re: Selvänäkjä pettynyt ja huijattu 01.10. 17:00
    JUst tätä juijaria en kaipaile tänne palloon, hän muka näki ja pyysi omantunnonmukaan rahaa, pistin ja laittoi postia että lisää niin kerron lissä...arvaa ottiko päähän mitä lie tekstiä kirjoitellut ja muutenkin haiskahtaa huijarilta...en suosittele muutakun omalla vastuulla ja pitäkää kukkarosta kiinni!
    Irja

3. vierailija Vierailija

Vieläkö tämä huijari huijaa ihmisiltä rahaa?

4. vierailija Vierailija

Tuossakin luki että ilmaiseksi tekee.

5. alienen Vierailija

Tule käymään, tiedät kyllä mihin. Maksan hyvin.

6. vierailijapiru Vierailija

Ei näytä tulevaisuus hyvältä Annelle t: piru

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus