Selventäkää mulle, asumistuesta kysymys???? Liittyen vielä lapsen yksityisen hoidon tukeen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppiä

Vieras
Siis mulle tuli tilanne, että olen muuttamassa lapsen kanssa asumaan kahdestaan. Lapsi on yksityisellä hoidossa ja kela on myöntänyt siihen rahaa. Ja joudun silti maksamaan 180e hoidosta, ilman tietysti että en ole lasketuttanut tuloja. Sen teen vielä, kun muutan. Mutta siis pisti silmään tuolla kelan sivuilla oleva lause asumistukeen vaikuttavista tuloista. Siellä on kohta, että yksityisen hoidon tuki hoitajan tulona. Eli meinaako ne laskea senkin mulle tuloiks??? Jos niin on ni elämiseen jää mulle ja lapselle muutama satanen. Tai sit täytyy käydä kyselemään kunnalta hoitoa!

Jos lukee että HOITAJAN TULOA niin ei kai sitä sinun tuloksi lasketa mikäli sinun lapsi toisella hoidossa, sinä et kerta hoida kenenkään lasta ja saa siitä tuloa.

Jos lukee että HOITAJAN TULOA niin ei kai sitä sinun tuloksi lasketa mikäli sinun lapsi toisella hoidossa, sinä et kerta hoida kenenkään lasta ja saa siitä tuloa.

Jossain luki vain, että yksityisen hoidon tuki ja joissain yksityisen hoidon tuki hoitajan tulona. Ota noista sit selvää. Tai onhan se vielä otettava :D Juu tosiaan minä en hoida lasta, enkä niitä rahoja näe.

Yhteistyössä