selventäkää mulle tota miehen käytöstä, mä en vaan ymmärrä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo eihän se voi olla mitään muuta ku toinen. :headwall: vakiovastaus taas kerran..

jos sillä on stressiä, tarvii omaa aikaa, näkee asiat eritavalla ku sinä (jos sen mielestä kaikki noi on totta) tai ehkä se on kyllästynyt sen elämään tai suhun..

totta, voi olla näinkin

omaa aikaa sillä on kyllä, eihän se ehdi meitä nähä yhtään. sillä on prätkä jonka kans viettää sitä laatuaikaansa.
stressiä sillä on aina.

[QUOTE="mami";23623660]no siis sellanen nimenomaan levoton on kokoajan, ei pysty rauhoittua mihinkään, pitää olla kokoajan jotain värkkäämistä, on tosin muutenkin vähän tuollainen rauhaton sielu ollut aina mutta nyt on vaikuttanut sellaiselta tuskaiselta[/QUOTE]

Kaikki mitä kirjoitat täällä. Kuulostaa miehesi ihan mun EXÄLTÄ. Niin sekin kielsi ja kaarsi. Olikin toinen . kyllä nainen vaistoaa

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23623610:
Eihän sellaisesta voi olla huono omatunto, jos joku yrittää iskeä... Ellei ole melkein siinä onnistunut, tai että jotain on jopa tapahtunut. Eikös normaali ihminen kerro iskuyrityksistä mielissään, kun ajattelee, että on vielä vientiä. Outoa on tuntea semmoisesta syyllisyyttä.

Näinpä. Minä ainakin kerron miehelleni aina huvittuneena, jos joku on yrittänyt minua iskeä. Kerron jopa repliikkejä sanasta sanaan ja nauran päälle.

[QUOTE="mami";23623660]no siis sellanen nimenomaan levoton on kokoajan, ei pysty rauhoittua mihinkään, pitää olla kokoajan jotain värkkäämistä, on tosin muutenkin vähän tuollainen rauhaton sielu ollut aina mutta nyt on vaikuttanut sellaiselta tuskaiselta[/QUOTE]

Pyöriikö myös öisin sängyssä, eikä meinaa saada unta. Tämä on tyypillinen oire, jos on toinen nainen mielessä. Ex-rakastajani kertoi, että hänen vaimonsa oli ihmetellyt hänen pyörimistään ja levottomuuttaan. Mies ei ollut saanut unta, kun oli niin täpinöissään suhteemme takia.

joo eihän se voi olla mitään muuta ku toinen. :headwall: vakiovastaus taas kerran..

jos sillä on stressiä, tarvii omaa aikaa, näkee asiat eritavalla ku sinä (jos sen mielestä kaikki noi on totta) tai ehkä se on kyllästynyt sen elämään tai suhun..

Jos miehen käytös on muuttunut yhtäkkiä reissun jälkeen ja hän on jopa tunnustanut, että siellä on ollut jotain vipinää, niin turha enää sen jälkeen etsiä syytä käytökselle muualta. Asiahan on päivänselvä.

no miten mä saan sen tunnustamaan jos on jotain tehnyt, on sen verran välkky että ei jätä näkyviä todisteita mihinkään!

ja tää sen käytös on vaan pahentunut nyt kun ollaan annettu toiselle lapselle lupa tulla, mut jos nyt ei oo tärpänny niin otanpa pillerit kaapista.... :(

[QUOTE="mami";23623735]no miten mä saan sen tunnustamaan jos on jotain tehnyt, on sen verran välkky että ei jätä näkyviä todisteita mihinkään!

ja tää sen käytös on vaan pahentunut nyt kun ollaan annettu toiselle lapselle lupa tulla, mut jos nyt ei oo tärpänny niin otanpa pillerit kaapista.... :([/QUOTE]

Kerro niistä tunteistasi miehelle, kaipa se jonkin selityksen käytökselleen keksii. Sano, ettet enää kestä sen käytöstä ja se saa loppua. Jos ei pysty käyttäytymistään korjaamaan, tiedät mitä pitää tehdä.

Yhteistyössä