selvisin hengissä magneettikuvauksesta=)

juhannustaika

Jäsen
29.11.2009
177
0
16
No nyt on kuvauksissa käyty. Ei iskenyt ahtaanpaikan kammo ja muutenkin sujui aikas hyvin =) Kauheeta meteliä se masiina kyllä piti, kuulosti välillä kuin päätä porattais :| Varjoaineesta tuli huono olo ja alkoi oksettaa kesken kaiken, mutta meni onneksi nopsaan ohi.
Nyt sitten kaks viikkoa jaksaa vielä odottaa, jotta kuulee tuloksista.

Just, no aika helpolla sitten epäilevät. No hyvä ettei ollut mitään =)
Mulla on kaikkia epämääräsiä oireita kuten kovia päänsärkyjä ja hormonitoiminta sekaisin ja masennusta. Eihän sieltä välttämättä mitään kasvainta löydy..koitan pysyä toiveikkaana.. mutta onhan se hyvä sekin vaihtoehto poissulkea.

Alkuperäinen kirjoittaja juhannustaika:
Mulla on kaikkia epämääräsiä oireita kuten kovia päänsärkyjä ja hormonitoiminta sekaisin ja masennusta. Eihän sieltä välttämättä mitään kasvainta löydy..koitan pysyä toiveikkaana.. mutta onhan se hyvä sekin vaihtoehto poissulkea.

No mulla oli tosi jumissa paikat. Pää oli jatkuvasti kipeenä, oksentelin öisin ja pahoinvointia oli koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja gy:
No mulla oli tosi jumissa paikat. Pää oli jatkuvasti kipeenä, oksentelin öisin ja pahoinvointia oli koko ajan.

Tunsitko itse sen, että lihakset oli jumissa? Vai tietääkö sen vasta sitten, kun hieroja niitä hieroo?

Alkuperäinen kirjoittaja mullakin pää kuvattu:
Alkuperäinen kirjoittaja gy:

Tunsitko itse sen, että lihakset oli jumissa? Vai tietääkö sen vasta sitten, kun hieroja niitä hieroo?

En tuntenut erityisemmin. Rutina kyllä kuului kun hartioita pyörittelin, mutta kipuja ei ollut. Hieroja huomasi heti, että olin aivan jumissa.

Sun oireet voi johtua monesta asiasta. Toivottavasti syy löytyy, mutta ei sielä päässä välttämättä ole mitään vikaa. Aina ne syyt ei edes löydy.

Mulla tuli klaustrofobiaoireita siellä. Piti tosissaan keskittyä paikallaan oloon.
Eipä sitten edes radio kuulunut kuulokkeista, joten jouduin sitä rave-jytkytystä kuuntelemaan koko ajan. :kieh:

Tsemppiä!

Meidän pojalle on tehty pään magneetti kahdeksan kertaa, ja mä oon ollu siinä vieressä istumassa. Mua ei kyllä yhtään huvittais mennä 45 min sinne makaamaan ihan aloillaan! :x

Toivotaan, että tulokset tulee sulla nopeeta ja on hyviä!

Alkuperäinen kirjoittaja mullakin pää kuvattu:

Sun oireet voi johtua monesta asiasta. Toivottavasti syy löytyy, mutta ei sielä päässä välttämättä ole mitään vikaa. Aina ne syyt ei edes löydy.

Niin voi johtua tosi monesta asiasta. Ja paljon ovat tutkineet... Ottavat taas vielä kilpirauhasarvot ja kortisolit yms.

Mun päässä taitaa aina olla vähän vikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Meidän pojalle on tehty pään magneetti kahdeksan kertaa, ja mä oon ollu siinä vieressä istumassa. Mua ei kyllä yhtään huvittais mennä 45 min sinne makaamaan ihan aloillaan! :x

KAHDEKSAN KERTAA! No huh! Mikä pojalla on kun noin monesti kuvailtu?

Kahden viikon päästä olen hieman viisaampi taas..tämän asian suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mulla tuli klaustrofobiaoireita siellä. Piti tosissaan keskittyä paikallaan oloon.
Eipä sitten edes radio kuulunut kuulokkeista, joten jouduin sitä rave-jytkytystä kuuntelemaan koko ajan. :kieh:

Tsemppiä!

Sitä pelkäsin että vois tulla ahtaanpaikan kammo oireita, mutta ei onneks. Pidin kyllä silmät koko ajan kiinni ja kuvittelin olevani jossain ihan muualla kuin putkessa :D
Ei kuulunut se radio juuri ollenkaan, ois saanut olla volyymia PALJON enemmän.

Vasen kaulavaltimo tukkeutui kokonaan kaksi vuotta sitten, aivoinfarkti oli oireena. Se saatiin avattua kortisonilla, mutta kontrolleja on puolivuosittain. Sitten on tehty päivystyksenä muutama, kun on ollut päänsärkyä. Poika jo menee cd kainalossa tottuneesti mammimaan sinne. Ei ne ees enää mitenkään ohjeista, moikkaa vaan ja kertoo laitetaanko tällä kertaa varjoainetta. :D

Vasen kaulavaltimo tukkeutui kokonaan kaksi vuotta sitten, aivoinfarkti oli oireena. Se saatiin avattua kortisonilla, mutta kontrolleja on puolivuosittain. Sitten on tehty päivystyksenä muutama, kun on ollut päänsärkyä. Poika jo menee cd kainalossa tottuneesti mammimaan sinne. Ei ne ees enää mitenkään ohjeista, moikkaa vaan ja kertoo laitetaanko tällä kertaa varjoainetta. :D

No on ollut sitten rankka kokemus teillä, onneksi nyt asiat hyvin. :heart:
Heh, niin ne lapset tottuu tutkimuksiin. Hyvä ettei pelkää tai jännitä. :)

Cd-levy olis ollut tosiaan hyvä olla mukana.

Yhteistyössä