Selvisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koo

Vieras
Täältä luettuani muiden kokemuksista olin aivan peloissani kolposkopiasta. Mutta niille muille jotka menossa sinne, voin sanoa että ei sattunut. Toki epämiellyttävää oli mutta ei kivuliasta, edes koepalan ottaminen. Älkää hyvät ihmiset pelotelko toisia ;) Ja niin, kunhan tulisi vastauksestakin yhtä mukava olo...

Tarkoitatko colonoskopiaa? Siis paksusuolen tähystystä? Mulle on kyseinen toimenpide tehty viisi kertaa ja joka kerta käy aivan helvetin kipeää. Mulla kipu johtuu pahasta endosta joka on liimannut suolen muihin sisäelimiin ja kasvattanut kiinnikkeitä... Joka kerta oon pyytänyt kaikki mahdolliset mömmöt mitä voi saada, mutta eipä niistä juuri apua ole.
Mutta mukavaa, että sulla meni hyvin ja toivottavasti vastaus tulee pian ja on toivomasi kaltainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Haavis:
Tarkoitatko colonoskopiaa? Siis paksusuolen tähystystä? Mulle on kyseinen toimenpide tehty viisi kertaa ja joka kerta käy aivan helvetin kipeää. Mulla kipu johtuu pahasta endosta joka on liimannut suolen muihin sisäelimiin ja kasvattanut kiinnikkeitä... Joka kerta oon pyytänyt kaikki mahdolliset mömmöt mitä voi saada, mutta eipä niistä juuri apua ole.
Mutta mukavaa, että sulla meni hyvin ja toivottavasti vastaus tulee pian ja on toivomasi kaltainen.

ei kun kolposkopiaa eli emättimen ja kohdunsuun tähystystä.