Semmoinen hieman ahdistunut ja pelokas olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itkukin meinaa tulla tai tulee ilman mitään ihmeempää syytä. Viikonloppuna tapasin läheisiä ihmisiä, mutta en osannut nauttia heidän seurastaan. Olen jotenkin jäykkä, enkä pysty nauramaan tai vitsailemaan. Vähän semmoinen turta olo, ei kiinnosta tämä minun elämäni yhtään. Niin, että mikä mulla on vai onko tämä normaalia?

Ihan mun suustani tuo mitä kirjoitit. Tuntuu että en osaa keskustella edes läheisten ihmisteni kanssa ja toisaalta pelottaa että ketään ei edes kiinnosta. Ei vaan ole mittään sanottavaa... turta, todellakin. Mikä meitä oikein vaivaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ootko väsynyt? Mulla tosi väsyneenä samoja oikkuja. Ei vaan jaksa hymyillä ja olla onnellinen, vaikka kaikki ois ihan hyvin.

No sillai että vaikka nukkuisin ihan ok yöllä niin päivällä taas väsyttää. Mutta näin mulla on ollut jo vuosia. Siis että väsyttää.

Todella tuttua täälläkin. Sen lisäks välillä tuntuu niinku kattelisin omaakin elämää jotenkin ylhäältä päin, tuntuu että oon jossain kaukana muualla, olo on turta ja mieli sellainen "hälläväliä"... Liekö sit väsymys vai mikä kun tämmöstä tekee. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Todella tuttua täälläkin. Sen lisäks välillä tuntuu niinku kattelisin omaakin elämää jotenkin ylhäältä päin, tuntuu että oon jossain kaukana muualla, olo on turta ja mieli sellainen "hälläväliä"... Liekö sit väsymys vai mikä kun tämmöstä tekee. :/

Itsekin olen vähän sellainen poissaoleva, jos ymmärrät. Ajatukset pyörii päässä, vaikka välillä siellä ei oikeasti pyöri edes ne ajatukset kunhan siellä vaan pyörii, joku mutta ei sitä voi pukea sanoiksi. Ja minä haluan olla yksin, toisaalta kun en jaksa olla sosiaalinenkaan. Vaikka sitten yksinäisyys surettaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:

Itsekin olen vähän sellainen poissaoleva, jos ymmärrät. Ajatukset pyörii päässä, vaikka välillä siellä ei oikeasti pyöri edes ne ajatukset kunhan siellä vaan pyörii, joku mutta ei sitä voi pukea sanoiksi. Ja minä haluan olla yksin, toisaalta kun en jaksa olla sosiaalinenkaan. Vaikka sitten yksinäisyys surettaakin.

Ihanku miun näppikseltä tuo kirjoittamasi teksti.

Yhteistyössä