Semperin päärynä-vadelmasosepurkit hajoo..!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamx

Vieras
Annoin lapselle välipalaksi sosetta tommosesta pikku lasipurkista. Kaaputin sit reunoja/pohjaa lusikalla (enkä nyt mitenkään erityisen voimallisesti) ja katoin et mikä kilahti noin kummasti.
Pohjan reunasta irtosi n. 1cm läpimittainen pala ja pari pienempää säröä, onneks ulospäin, eli tippu pöydälle ja en usko et poika on voinu saada suuhunsa mitään.
JA mä muistan, et mulle on kerran aiemmin käyny tismalleen samoin, olisko 4-5kk sitten. IHAN samanlainen juttu sosepurkin kanssa, en kyl muista oliko semperin mutta saattoi olla. Silloin olinkin aika pitkään ostamatta noita, mut nyt taas tuli ostettua kun on niin käteviä joskus...
Onko kellekään muulle käynyt??!
Kai mun kannattaa jotain reklamaatioo tehdä tästä? Tuntuis kyllä kauhealta, jos ois huomaamattaan poika nielassutkin lasinpalan. :/

Meilläkin on syöty tosi paljon lasipurkki-soseita kun on jo 2 isompaa ollut aikoinaan syömässä ja nyt tää pienempi on kans saanut paljon, mitä nyt oli pieni tauko tossa... Eikä ole aiemmin käynyt näin. Voisko olla joku viallinen erä? Tosin näiden kahden purkin ostolla oli eroa se useempi kk, mutta voisko ne silti olla peräisin samasta erästä?

Meidän lemppareita on just noi semperin päärynä-vadelmasoseet. Sekä mä että tyttö syödään niitä, usein ostetaan koko levy niitä, eikä ikinä oo ollut mitään ongelmia. Nam :)

Onkohan mulla liian rajut otteet sitten. :)
Ei vaan mut kyllä mun mielestä purkin pitää kestää normaali "kaaputus" ihan tavallisella metallisella pikkulusikallakin. Pisti vaan miettiin...

Alkuperäinen kirjoittaja bell:
Voiskohan just sun kaupassa joku käsitellä kovakourasesti noita lasipurkkeja? että olis jo valmiiks vähän haurastuneita... Tuli vaan mieleen.

Tota mäki silloin eka kerralla ajattelin, mutta nyt tuli tää toinen kerta... Kai se mahdollista on.

Minkätakia noissa purkkiruoissa ei voida siirtyä samanlaiseen käytäntöön kuin limsapulloissa? Eli purkit tehtäisiin muovista, ja purkin palauttamisesta voisi saada pienen pantin, esim. 5 snt.

Tällä vältettäisiin sirpaleongelmat, ja kierrätyskin pelaisi panttia vastaan huomattavasti paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Minkätakia noissa purkkiruoissa ei voida siirtyä samanlaiseen käytäntöön kuin limsapulloissa? Eli purkit tehtäisiin muovista, ja purkin palauttamisesta voisi saada pienen pantin, esim. 5 snt.

Tällä vältettäisiin sirpaleongelmat, ja kierrätyskin pelaisi panttia vastaan huomattavasti paremmin.

Tää ois hyvä, olis kevyempiä kauppakassissakin. :)

Yhteistyössä