sen siitä saa... *myhäilee*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
n.1-2kk oon miestä pyytäny korjaan meidän naulakon, laittaan tollasen koukun ja "telineen" kattoon ja kiristään yhden sängynjalan kun sil on työkalut ja pelit ja vehkeet aina autossa mukana,meil ei oo kotona mitää :o
miehen vastaus on ollu joka kerta että joojoo ihan kohta ja eilen sit mun mitta tuli täyteen tota ihankohtaa ja kävin hakee työkalupakkini porukoilta (Älkää kysykö miksen tehny sitä aiemmin) ja korjasi,laitoin ja kiristin tänää ku mies oli töissä.
mies tuli töistä ja poika meni sitä vastaan et "arvaa mitä,äiti korjas naulakon ja sängynjalan ja laitto telineen!!"
mies alko mumisee että olishan hänkin ne laittanu..... :whistle:

mun mies on sellanen,et tykkää tehdä noita "miesten juttuja" ja mielelläni annan sen tehdäkin niitä,ei mul oo mitää hinkua,mut tällaset tilanteet saa sen ärsyyntyyn kun hän ei ookaan korvaamaton :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jos mies aikailee jonku korjausjutun kans tms, alan sen nenän eessä tekemään sitä (väärin, vaikka osaisinki oikein ) ja johan alkaa mieheltä löytyä intoa tehä homma loppuun....

Hei, tää on tosi hyvä. Aina ennen oon toiminu samoin ku badass, mut tästä eteenpäin täytyy kokeilla tätä hyytiksen kikkaa.

Meillä on ihan samanlainen ukko..Pyydän jotain joo,joo tai huomenna(minkä päivän huomenna,sitä ei sano tai ensi viikolla (minkä viikon ensi viikolla..)..Ja kun homma venyy ja venyy-alan tekee itse,ja sit kuuluu "kyllä mä oisin sen tehnyt,mutta kun rouvalla oli taas kauhee kiire..."

tulee mieleen vitsi:

Vaimo valittaa miehelle että keittiön ovi pitäis suoristaa, mies siihen ettei hän mikään timpuri ole. Eikä tee ovelle mitään

Seuraavalla viikolla nainen valittaa että aita pitäisi maalata, mies siihen etten minä mikään maalari ole. Eikä maalaa aitaa.

Seuraavalla viikolla nainen valittaa että vessan hana tiputtaa, mies siihen etten minä mikään putkimies ole. Eikä tee hanalla mitään.

Seuraavalla viikolla mies tulee kotiin ja aita on maalattu, ovi on korjattu hanakaan ei enään tiputa. Mies kysyy vaimolta että kuka on käynyt korjaamassa? Vaimo siihen että naapurin Pertti.

Mies kysyy maksoko paljon ja miten maksoit?

Vaimo siihen: että pertti sanoi, että anna pullaa tai P..llua, ja enhän minä mikään leipuri ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
tulee mieleen vitsi:

Vaimo valittaa miehelle että keittiön ovi pitäis suoristaa, mies siihen ettei hän mikään timpuri ole. Eikä tee ovelle mitään

Seuraavalla viikolla nainen valittaa että aita pitäisi maalata, mies siihen etten minä mikään maalari ole. Eikä maalaa aitaa.

Seuraavalla viikolla nainen valittaa että vessan hana tiputtaa, mies siihen etten minä mikään putkimies ole. Eikä tee hanalla mitään.

Seuraavalla viikolla mies tulee kotiin ja aita on maalattu, ovi on korjattu hanakaan ei enään tiputa. Mies kysyy vaimolta että kuka on käynyt korjaamassa? Vaimo siihen että naapurin Pertti.

Mies kysyy maksoko paljon ja miten maksoit?

Vaimo siihen: että pertti sanoi, että anna pullaa tai P..llua, ja enhän minä mikään leipuri ole...

ei oo tosi,tää on yks mun miehen lempivitseistä :laugh:

Yhteistyössä