M
mAm
Vieras
kenelläkään kokemuksia kyseisestä lääkkeestä? lähinnä pelottaa sivuvaikutukset ja lääkkeen aloitus, liekkö alkuun aivan zombiolo? kohtahan se tosin nähdään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 20:00 vieras kirjoitti:Juu käytin niitä muutaman kk. Ei tullut mitään sivuoireita, mutta ahdistuneisuus ja siitä johtuva heräily loppuivat. Oli myös helppo lopettaa. annos oli 20 mg.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 13:26 mAm kirjoitti:käsittääkseni Cipralex on hiukan "jalostetumpi" muoto tästä alkuperäisestä. uskaltaako edes kysyä sivuoireista?!
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 12:18 mAm kirjoitti:TIPI: anteeksi kun kesti vastata, en ole käynyt täällä aikoihin!!
jouduin lopettamaan sepramin muutaman päivän käytön jälkeen, koska siitä seurasi kiusallinen sivuoire: unettomuus...
nyt olen nukkunut nukahduslääkkeen avulla, mutta yritän päästä siitä irti pikku hiljaa, unettomuutta kun ei ollut ennen lääkkeen aloitusta. lopetus oli muutenkin kamalaa, olin todella ahdistunut koko seuraavan viikon.
mihin muilla muuten sepram on vaihdettu? tällä hetkellä olen ilman lääkkeitä, ja tahto pärjätä ilman, on kova.