Hae Anna.fi-sivustolta

sepram

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä pahoinvointiin kyllästynyt, 08.11.2007.

1. masa Vierailija

Ihmiset esittävät aika tyhmiä kysymyksiä,"voiko siistä ja siitä aineesta tulla riippuvaiseksi".
    Ihminen on riippuvainen kaikista aineista mitä se käyttää päivittäin.Alkoholista,pillereista yms. huumeista ihminen voi olla riippuvainen vaikka ei käyttäisi niitä kuin kerran kuukaudessa.Pilleririippuvaisuus on aina täys selviö kun niitä käytetään joka päivä.Lääketehtaan mannekiinit (=lääkärit) määrää kaikensortin keskushermostolääkkeitä ihmisille joilla on joku stessi elämässä, siis mahdollisesti kaikille ihmisille joka menevät lekurille ja sanovat että eukko ei anna ryypätä annappa Diapamia, Cipramilliä, tms. niin "mannekiini" määrää.Siitä alkaakin tosi kierre josta vain harvat pääsevät eroon ennen hautaa; minä olen yksi niistä selviytyneistä; ei pillereitä, alkoholia tai mitään päihdettä yli 22-vuoteen.Nikotiinista olen tosin ollut raitis vasta 14-vuotta.
    En sano että alku kemikaalittomalle elämälle olisi ollut kaksinen mutta kestin ne pakkoliikkeet ja yöheräämiset ensimmäisen vuoden aikana useimpina öinä.Sanotaan että ihminen pystyy mihin vaan jos riittävästi haluaa ja minä halusin ja haluan edelleen.Ei pelihimo lähde pillerillä eikä pikavipit lopu Cipramillillä; elämäntavan muutos on oleellinen tekijä.

2. jeikki85 Vierailija

Aivan hirvee lääke kokeilin yhen kerran oksensi ja pasko verta otin kyl aikasemmi alkoholia mäyrikse verra karhua mut kuitenki ei 40mg nii paljoo pitäs vaikuttaa,heitän roskiin koko paska lääkkeet tai myyn jollekki narkkarille.Valeriaanaan magneesiumin ja b vitamiiniin aion siirtyä.Pää on vieläki sekasi kolmen päivän päästäki.Luonnon tuotteet on parhaimpia.

3. vierailija Vierailija

Söin sepramia 10-20 mg vuodesta 2008 lähtien ja nyt olen ollut kohta vuoden ilman. Alussa oli kovia vieroitusoireita mutta minua motivoi lopettamiseen uusi parisuhde ja sain suhteesta niin paljon voimaa että lopettaminen onnistui kuin onnistuikin. Vieroitusoireet kestävät kaikilla yksilöllisesti,, minulla ne kestivät varmaan puoli vuotta. Voimia kaikille ja muistakaa että kaikella aikansa taivaan alla, silläkin että syö lääkkeitä ja saa niistä avunkin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri