Ensi viikolla olisi tarkoitus suunnata Serenaan 10, 8 ja 5 vuotiaiden kanssa. Minkälainen paikka tuo mahtaa olla? Ei olla ennen käyty. Onko jotain vinkkejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja surina:kannattaa miettiä uudemman kerran,me käydään Jumbon vieressä olevassa Flamigossa,Serenassa ei milloinkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja surina:http://www.youtube.com/watch?v=mffxWrFT3d4
paikallisena voin sanoa tää pitää niin paikkansa!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja surina:kannattaa miettiä uudemman kerran,me käydään Jumbon vieressä olevassa Flamigossa,Serenassa ei milloinkaan!
Toi Flamingo taas on tylsistä tylsin. En nää mitään syytä maksaa siitä sitä hintaa mitä se maksaa. Yhtä kivaa on Itäkeskuksen uimahallissa ja huomattavasti halvemmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:Hei, mikä tuo Flamingon paikka on? Lapsia vaan viehättää nuo vesiliukumäet.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:Hei, mikä tuo Flamingon paikka on? Lapsia vaan viehättää nuo vesiliukumäet.
http://www.flamingospa.fi/index.php/Suomi/Vesipuisto/liukumaeet.html
Mun mielestä noiden liukumäkitarjonta on SURKEA.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:Hei, mikä tuo Flamingon paikka on? Lapsia vaan viehättää nuo vesiliukumäet.
http://www.flamingospa.fi/index.php/Suomi/Vesipuisto/liukumaeet.html
Mun mielestä noiden liukumäkitarjonta on SURKEA.
liukimäkiä on vähän,mutta moni lapsi viihtyy.Mutta huomaathan ikärajoitukset Flamingon mäkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä vaan muualla:Höh, tuolla Flamingossa on aikarajoitus, me kun asutaan Turussa, niin ei muutaman tunnin huvin takia viitsisi ajaa tuota matkaa. Ja ihan yksin olen lähdössä, vanhimmalle tulee ehkä kaveri mukaan. Kaikki lapset osaa kyllä uida.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja surina:kannattaa miettiä uudemman kerran,me käydään Jumbon vieressä olevassa Flamigossa,Serenassa ei milloinkaan!
Toi Flamingo taas on tylsistä tylsin. En nää mitään syytä maksaa siitä sitä hintaa mitä se maksaa. Yhtä kivaa on Itäkeskuksen uimahallissa ja huomattavasti halvemmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.
Lapset tykkää ja on pohjoismaiden suurin vesihuvipuisto ja aina lapsilla tosi hauskaa, itse kun pystyisi työntämään mielestään paskaisuuden..
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.
Lapset tykkää ja on pohjoismaiden suurin vesihuvipuisto ja aina lapsilla tosi hauskaa, itse kun pystyisi työntämään mielestään paskaisuuden..
Hyi vittu!!! Siis kyllä mullakin laskis pisteet aikalailla jos paska uiskentelis kilpaa sielä altaassa :x
Ja joku sano, että viikonloppusin joutuu jonottelemaan hirveen pitkään niihin mäkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.
Hyi vittu!!! Siis kyllä mullakin laskis pisteet aikalailla jos paska uiskentelis kilpaa sielä altaassa :x
Ja joku sano, että viikonloppusin joutuu jonottelemaan hirveen pitkään niihin mäkiin.
Aikuiset ei tunnista urbaanilegendaa.. :headwall: kuvia siitä uiskentelevasta paskasta tai edes jotain todistusaineistoa!
Ai joku sano.... mahtavaa kuulopuheisiin turvautumista....Jonootelemaan joutuu, ainakin joihinkin laitteisiin. Se nyt ei ole niin vakavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja merkku harmaana:Paskainen, viimeksi villi virrassa oli ihan aito pökäle ja ei ollut kenenkään 2-vuotiaan vahinko vaan aikuisen saastutusta, koska virtaan on 7 v ikäraja.
Aikuiset ei tunnista urbaanilegendaa.. :headwall: kuvia siitä uiskentelevasta paskasta tai edes jotain todistusaineistoa!
Ai joku sano.... mahtavaa kuulopuheisiin turvautumista....Jonootelemaan joutuu, ainakin joihinkin laitteisiin. Se nyt ei ole niin vakavaa.