Serkkun miehellä salarakas. Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut

Vieras
Siis mieshän on samassa työpaikassa kuin minä mutta ollaan eri osastoilla. Sekä minä, että miehen osaston työkaverit ovat huomanneet, että miehellä ja hänen naistyöparilla on yhteinen seksisuhde.
En tiedä miten suhtautuisin tähän. Kerronko serkulleni vai en? En haluaisi, että serkkuni kärsisi enää(hänellä oli raskas synnytys jne) ja toivoisin, että mies lopettaisi salarakkaan kanssa suhteen ja oltais kuin ei olisi mitään tapahtunut mutta pelkään pahinta eli mies tulee jonain päivänä ilmoittamaan, että sillä on vauva toisen naisen kanssa...

sanoisin sille miehelle vaikkei asia mulle kuulu,että miettis miltä siittä tuntuis jos muija naiskentelis ympärikaupunkia ja mies olis lapsen kanssa kotona.(vai kuoliko näiden lapsi?)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
sanoppa sille ukolle että joko se kertoo tai sitten sinä. kai sä itekin haluisit tietää?

Itse toivoisin, että lopettaisivat suhteensa ja unohdettaisiin se koko hairahdus. Eli serkku ei saisi tietää koko asiasta mitään. Serkulla on ollut vaikea synnytys ja kärsinyt masennuksista ja kaupanpäälle vielä keskosvauva jossa riittää huolehdittavaa

Alkuperäinen kirjoittaja Outis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Et tee mitään. Jos sun miehellä tai sulla ois salarakas, niin sitten voisit jotain tehdäkin.

Kuinka voi tehä jotain jos ei tiedä? Mars kertomaan äijälle, että sen pelillä pelaaminen on pelattu!

Mistä sä tiedät, mitä tuon miehen vaimo tietää? Tai tietääkö ap edes, että jotain suhdetta on? "Ollaan huomattu töissä" ei kuulosta olevan kovin varmaa tietoa.

Mikä ihmeen tarve ihmisillä on mennä sekaantumaan muiden elämään? Ei kuulu sulle pätkääkään sen miehen eikä kenenkä muunkaan seksisuhteet. Jokaisella oma elämä ja jokainen tehköön elämällään mitä tahtoo, jokaisella on täysi oikeus ja täysi vapaus päättää itse miten elää oma elämänsä. Mun mielipide.

Et tee mitään. Jos sun miehellä tai sulla ois salarakas, niin sitten voisit jotain tehdäkin.

Kuinka voi tehä jotain jos ei tiedä? Mars kertomaan äijälle, että sen pelillä pelaaminen on pelattu!

Mistä sä tiedät, mitä tuon miehen vaimo tietää? Tai tietääkö ap edes, että jotain suhdetta on? "Ollaan huomattu töissä" ei kuulosta olevan kovin varmaa tietoa.

Sanoinko mä että tiiän että se vaimo tietää? Kannattaa lukea teksti huolellisesti ennenku lähtee kommentoimaan typeriä. :P

Sanoinko mä että tiiän että se vaimo tietää? Kannattaa lukea teksti huolellisesti ennenku lähtee kommentoimaan typeriä. :P

outis se ei nyt tajunnut jenistä.
en jaksa alkaa vääntää

No katopa tuon kommenttisi eka virke, miten tuo pitäis käsittää?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
ai siis miten te ootte huomannu et niil on seksisuhde ? onks ne hässiny siel teijän nähen ?

Niin,,,mies ottaa naista takaapäin(muka leikkivät vaan) ja sen semmoista joka ei ole enää normaalia työpaikalla tai sitten muut työkaverit ovat niin vanhanaikaisia, nainen lomalla mutta odottelee työpaikan parkkipaikalla miestä, töihin tulo ja lähtö miehen kyydillä vaikka nainen asuu eri puolella kaupunkia, mies vähän aikaa sitten kävi Tallinnassa(nainen virolaissyntyinen)...

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Mikä ihmeen tarve ihmisillä on mennä sekaantumaan muiden elämään? Ei kuulu sulle pätkääkään sen miehen eikä kenenkä muunkaan seksisuhteet. Jokaisella oma elämä ja jokainen tehköön elämällään mitä tahtoo, jokaisella on täysi oikeus ja täysi vapaus päättää itse miten elää oma elämänsä. Mun mielipide.

No just niin. Tällä palstalla sitä jaksetaan ruotia toisten asioita, kun se oma pesä on niin pirun puhdas ;)

Kyllä, mutta ei pidä elää niin että satuttaa toista. "Jos sulla on toinen, koko maailma tietää sen mua ennen..." Miehellä on oikeus hässiä missä vaan, kunhan ei salaa sitä vaimoltaan. Valehteleminen ja kaksinaamaisuus ei minun mielestäni ole sallittua elämisenvapautta.

No katopa tuon kommenttisi eka virke, miten tuo pitäis käsittää?
:laugh:

No aikasta heppoiset on minusta "TODISTEET" ihan seksisuhteesta.
Ehkäpä sitä voisi kysäsitä serkultaan että miksi se mies kuskaa tuota naista - vähän niinku tunnustella kepillä jäätä että tietääkö serkkusi asiasta ja jos niin mitä. ja jos sulle selvii et ei tiedä, ni marssi miehen luo ja sano että senkin saatanan, pässi tiedän että salaiset nyt asioita tän naisen suhteen ja jos et nyt kerro muijalles niiku asiat on, niin sitten minä menen ja kerron meidän näkemykset ja kokemukset asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
ai siis miten te ootte huomannu et niil on seksisuhde ? onks ne hässiny siel teijän nähen ?

Niin,,,mies ottaa naista takaapäin(muka leikkivät vaan) ja sen semmoista joka ei ole enää normaalia työpaikalla tai sitten muut työkaverit ovat niin vanhanaikaisia, nainen lomalla mutta odottelee työpaikan parkkipaikalla miestä, töihin tulo ja lähtö miehen kyydillä vaikka nainen asuu eri puolella kaupunkia, mies vähän aikaa sitten kävi Tallinnassa(nainen virolaissyntyinen)...

No tässä tapauksesshan asia on helppo. Menet serkullesi kylään ja ihan pokkana vaan molempien kuullen sanot, että sehän on mukavaa kun se meidän työpaikan "lissu" pääsee joka aamu ja iltapäivä sinun kyydilläsi töihin ja kotiin. Säästyyhän siinä lissulla rahaakin ja onhan se kiva, että noin jaksaa joka päivä avittaa työkaveria. Jne... Eihän sun tarvi tietää, mitä ne puuhaa tai on puuhaamatta. Jos kerran mies ei näytä asiaa salaavan työpaikalla, niin eihän se missään nimessä silloin voi olla salainen asia hänen kotonaankaan. Jos mies tulee haukkumaan sinua jälkeenpäin, niin sanot vaan, että ai en tiennyt että se on jokin salaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras joka pieras peiton alla - ah:
No aikasta heppoiset on minusta "TODISTEET" ihan seksisuhteesta.
Ehkäpä sitä voisi kysäsitä serkultaan että miksi se mies kuskaa tuota naista - vähän niinku tunnustella kepillä jäätä että tietääkö serkkusi asiasta ja jos niin mitä. ja jos sulle selvii et ei tiedä, ni marssi miehen luo ja sano että senkin saatanan, pässi tiedän että salaiset nyt asioita tän naisen suhteen ja jos et nyt kerro muijalles niiku asiat on, niin sitten minä menen ja kerron meidän näkemykset ja kokemukset asiasta.

Peesi! Jatko edelliseen: Pitää olla aika varma asiasta, että voi mennä syyttämään suoraan, mutta asiasta voi kyllä kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä, mutta ei pidä elää niin että satuttaa toista. "Jos sulla on toinen, koko maailma tietää sen mua ennen..." Miehellä on oikeus hässiä missä vaan, kunhan ei salaa sitä vaimoltaan. Valehteleminen ja kaksinaamaisuus ei minun mielestäni ole sallittua elämisenvapautta.

Toista ei voi satuttaa, jos toinen ei päätä ajatella, että se sattuu häneen. Pitäiskö jokaisen keskittyä siihen OMAAN elämään, ja ajatella mitä itse tekee (tarkkailla itseään ) sen sijaan että kyttäillään mitä muut tekee? Sä et kanna vastuuta toisten parisuhteista, mitä jos keskittyisit siihen omaasi? Älä tee itsestäsi ongelmaa. Minullakin oli tuttuja (myös sukulaisia), jotka pitivät kunnia-asianaan mun ja mun läheisteni elämän tarkkailua. Ratkaisin ongelman helposti ja kivuttomasti. Nämä ihmiset eivät ole nähneet minua enää vuosiin.

Yhteistyössä