Serkkuni kuoli viime viikolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarjaK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MarjaK

Jäsen
01.06.2007
491
0
16
Minusta nuorempi poikaserkku menehtyi työtapaturmassa viime viikolla. Häneltä jäi kaksi pientä lasta ja vaimo. En häntä kovin hyvin tuntenut eivätkä pidä isoja hautajaisia. Pahalta tuntuu silti, että tämmöistä piti sattua just ennen joulua. En osaa muuta tehdä kuin adressin laittaa vanhempieni kanssa heille, en ole muuta perhettä tavannutkaan. Hän oli jo kolmas poikaserkkuni, joka kuoli. Vielä on 9 onneksi elossa.. Tyttöserkkuja mulla on vain kaksi enkä ole ollut läheinen heidänkään kanssaan. Voi lapsiparat, kun isi ei enää tulekaan kotiin.. :'(

:hug: Minulta kuoli viime viikolla setä ja mietin just samaa miten kovalta tuntuu nää kuolemantapaukset juuri näin Joulun kynnyksellä.
Hällä ei ollut kyllä perhettä, mutta jäi meitä sukulaisia kuitenkin häntä tänne kaipaamaan.

Näihin samoihin aikoihin 4 vuotta sitten kävin itse läpi todella "harmaata aikaa". Isäni oli kuolemansairas, siis kirjaimellisesti ja kuolikin sitten pian joulukuun alettua pois. Joka syksy, kun maassa ei ole lunta, ja on mustaa ja pimeää kaikkialla, olen todella maassa ja suruissani. Heti kun tulee vähänkin lunta, piristyn...
Osaan siis vähän kuvitella kuinka rankkaa aikaa sinä käyt läpi. :hug:

Osanottoni
Meidän suvussa tuntuu olevan kirous, kun aina kuoleminen tapahtuu joulun tiennoilla. ekaksi meni Mamma 4 vuotta sitten joululomalla , sitten kuoli Pappani itsenäisyyspäivän tiennoille seuraavana vuonna ja viime jouluna kuoli 29vuotias serkkuni, kaksi päivää ennen aattoa. Nyt ollaan sormet ristissä ettei tänä vuonna kuole kukaan.

JOten kokemusta löytyy täältäkin :hug:

Yhteistyössä