serranon perhe. (erittäin turhis.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukamieoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kukamieoon

Aktiivinen jäsen
09.05.2007
30 969
0
36
kattooks kukaan ykkösen espanjalaista aamusarjaa serranon perhe ja mitä tykkäätte siitä. entä onko kukaan kattonu sitä toista espanjalaista sarjaa mikä nykyään tulee teemalta,perhelääkäri (medico de familia)?

perhelääkärin oon kattonu aikoinaan loppuun asti ja tykkäsin tosi paljon.tää serranon perhekin on tosi kiva sarja.

Perhelääkärin minäkin katsoin joskus, se oli kyllä tosi hyvä sarja! :)
Nykyisin aamuisin seuraan Hollyoaksia... tänään en nähnyt ja nyt häiritsee, kun en tiedä kuoliko se Becca? Eihän kukaan katsonu aamuista/iltasta jaksoa? :ashamed:

Mää ainakin katon :D
Ja musta on kiva kattoa sarjoja jotka poikkeaa tästä yleisestä linjasta. Vaikka kyse onkin tavallaan saippuasarjasta niin näkee vähän muuta tv-kulttuuria ja kuulee muutakin kuin englantia...
Olen kattonut myös perhelääkäriä

Minuun kanssa tuntuvat tuo espanjalaiset sarjat uppoavan :wave: Serranot ovat koko perheemme naisväen (= minä & kolme tyttöä) suosikkisarjan, jonka ansiosta naisväki on arkisin hereillä 9.15. Isäntä ei ymmärrä kyseisen sarjan ihanuutta ja murrosikäinen esikkomme (miespuolinen) katselee sarjaa silloin kun sattuu olemaan hereillä...

meil mies jäi aikoinaa siihen perhelääkäriin koukkuu ja sen seurauksena miekin.serrano ei viel oo sytyttäny sitä,mut ehkä nyt jää kun sil alkaa loma. :)
mie ainakin tykkään mahottomasti noista espanjalaisista ja italialaisista sarjoista.
kattooko muuten kukaan ihanaa elisaa?se on ihana sarja,harmi kun loppuu sen tilalla alkaa joku toinen italialainen juttu.

Yhteistyössä