Serrapeptaasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia kysyisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen syönyt jo pidempään alkaviin suonikohjuihin/pinnallisiin verisuoniin. Varmaan toista vuotta ainakin. En tiedä miten vaikeisiin tapauksiin auttaa miten paljon, mutta mun koivilla on ihan uusi elämä. Katselin jo kirurgisia-ym. apuja mitä on tarjolla, mutta onneksi löytyi luonnollisempi keino, uskon että sillä on myös ennaltaehkäisevästi paljonkin merkitystä. Kannattaa kokeilla jos koivet ketuttaa, mua ei ketuta enää.

Onhan sillä vissiin laajaltikin positiivisia vaikutuksia kun lueskelee juttuja.

Akupunktioaikaa varatessa (lapsettomuuden takia) sain vinkiksi syödä niitä, kuulemma ns. "puhdistaa" :)
Ihan outo tuote minulle, tiä uskaltaako niitä syödä :O Mutta ilmeisesti on ollut pelkkää positiivista vaikutusta :)

En suosittele luontaistuotteita. Ne eivät kuulu lääkelain piiriin ja siksi niille ei tarvitse tehdä esim. kliinisiä tutkimuksia, eikä määrittää tarkasti kuinka paljon tabletit sisältävät eri aineita. Lisäksi luontaistuotteilla on paljon yhteisvaikutuksia lääkkeiden kanssa yms miksi minä en koskaan käytä luontaistuotteita. Toki niissäkin on hyviä aineita, mutta kuitenkin. En suosittelisi niitä ainakaan lapsille, raskaana oleville naisille enkä vanhuksille, ihan vaan sen takia, kun niiden kaikkia vaikutyksia ei tiedetä.
Kun uusi lääke "keksitään", menee n. 15 vuotta ennen kuin sille on tehty kaikki tutkimukset ja se pääsee markkinoille, luontaistuotteille ei tarvitse tätä tehdä.

En suosittele luontaistuotteita. Ne eivät kuulu lääkelain piiriin ja siksi niille ei tarvitse tehdä esim. kliinisiä tutkimuksia, eikä määrittää tarkasti kuinka paljon tabletit sisältävät eri aineita. Lisäksi luontaistuotteilla on paljon yhteisvaikutuksia lääkkeiden kanssa yms miksi minä en koskaan käytä luontaistuotteita. Toki niissäkin on hyviä aineita, mutta kuitenkin. En suosittelisi niitä ainakaan lapsille, raskaana oleville naisille enkä vanhuksille, ihan vaan sen takia, kun niiden kaikkia vaikutyksia ei tiedetä.
Kun uusi lääke "keksitään", menee n. 15 vuotta ennen kuin sille on tehty kaikki tutkimukset ja se pääsee markkinoille, luontaistuotteille ei tarvitse tätä tehdä.

En suosittele lääkkeitä. Oikein annosteltujen lääkkeiden käyttöön - HUOM! Ei siis väärinkäyttöön - kuolee yli 100.000 ihmistä vuodessa pelkästään Yhdysvalloissa. Luontaistuotteisiin liittyviä kuolemantapauksia sen sijaan ei ole viime vuosina raptoitu yhtään. Siis 0 kpl per vuosi! Kumpikohan on turvallisempaa siis, lääkkeet vai luontaistuotteet?

No haloo! Menipä tosiaan 15 vuotta kun koronarokote pääsi markkinoille. Moni vastustaa luontaistuotteita ja samaan aikaan tunkee jäätävät määrät sokeria, alkoholia,rasvaa ja särkylääkkeitä huoletta sisäänsä, vaikka niiden haittavaikutuksista on tuhansia tutkimuksia olemassa. Siihen nähden yksi serrapeptaasi on melko viaton tuote.