"Seuraava ”erikoisoperaatio” Suomea vastaan ja ”natsien poisto” Baltian maista – tätä kaikkea Venäjän propaganda suoltaa nyt"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"– Venäjä ei voi parantaa Latvian, Liettuan, Viron ja Suomen russofobiaa enää millään terapeuttisilla toimilla, jotka olisivat luonteeltaan poliittisia, diplomaattisia tai taloudellisia. Mahdollisuus siihen on jo menetetty. Nyt on jäljellä enää kirurginen operaatio – eli sotilaalliset toimet, Vasiljev kirjoittaa."

:o

Venäjän trollit voivat ottaa lomaviikon, kun suomalainen naistoimittaja teki erittäin kattavan katsauksen Venäjän mediasta.
Maininta terapiasta sai minut hymyilemään.
Terapia olisi tarpeen Venäjällä.
Ehkä kaalisoppa ajaa saman asian.
Ei ihmiset kärsi Euroopassa vilua tulevana talvena. Pelottelu ja uhkailu on heikon ihmisen ja valtion epätoivoista uhoa.
Tyhjän puolesta taistelu on järjen köyhyyttä.
Heillä itsellään on päässään sisäinen natsi.
Hulluus ei parane terapialla. Sen kanssa on vain tultava toimeen.

Media on ihan hirveän harhaanjohtava ja suoltaa propagandaa minkä kerkiää.

Joku no name kirjoittaa venäläiselle sivustolle niin se ylittää uutiskynnyksen tässä mittakaavassa, käsittämätöntä!

Media on totaalisesti menettänyt uskottavuutensa! Mediasta uutistiedottajana on tullut harhaanjohtava ja manipuloiva. En luota enään sanaankaan mitä ”uutisissa” sanotaan. Olen jo vuosia miettinyt että mitä uutisten taustalla mahtaa olla tai miksi uutisoidaan tietyistä asioista, missä ei ole maalaisjärjellä ajateltuna mitään totuuspohjaa. Olen oppinut kyseenalaistamaan ja sitä kautta moni uutinen on täysin epärelevantti ja näen nyt miten uutisilla yritetään ohjata kansalaisia.

Joku no name kirjoittaa venäläiselle sivustolle niin se ylittää uutiskynnyksen tässä mittakaavassa, käsittämätöntä!

Media on totaalisesti menettänyt uskottavuutensa! Mediasta uutistiedottajana on tullut harhaanjohtava ja manipuloiva. En luota enään sanaankaan mitä ”uutisissa” sanotaan. Olen jo vuosia miettinyt että mitä uutisten taustalla mahtaa olla tai miksi uutisoidaan tietyistä asioista, missä ei ole maalaisjärjellä ajateltuna mitään totuuspohjaa. Olen oppinut kyseenalaistamaan ja sitä kautta moni uutinen on täysin epärelevantti ja näen nyt miten uutisilla yritetään ohjata kansalaisia.

Yhteistyössä