Seuraavan sadepäivän varalle - legovinkkejä mulle?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Mulla aivot lyö tyhjää. Mitäs kivaa te olette 2-3v:n kanssa rakentaneet duploista? Kaipaan jotain muutakin kuin autolla jonossa ajamista =)

No kerran olen tehnyt parkkipaikkoja autoille ja rakentanut eläintarhan ja kodin duploäijille useamman kerran. Mutta seuraavan sadepäivän varalle, kertokaapas jännimmät ideanne mulle, niin aika kuluu siivillä ja äidilläkin olisi kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
eiku, sadepäivänä vaan ulos läiskyttelemään lätäköihin. Vuoraat lapsen kuravaatteisiin ja anna pienen iloita =)

meillä ainakin tyttö tykkää erittäin paljon. äitillekkin pitäs ostaa kuravaatteet,ni ois mukavampaa. :|

Meillä on niitä eläintarhaduploja ja vähän muitakin. Tänään rakenneltiin esim. kaikennäköisiä asumuksia, uima-altaita, kiipeilytelineitä niille eläimille ja ukkeleille.:D

sairaala ja leikikää että tulee hätä ja iso pipi ,paloasemaa,uimahallia ,paikkoja jossa käytte esim nyt telttailaan ja mökkeilään ,meillä ukot usein mummi ja ukki ja niillä on aina hauskaa.poliisiasemaa ja eiku ottaan rosvoja kiinni.mielikuvitus on rajana ,pitäkää hauskaa

Yhteistyössä