Seuranhakuilmoitukset, varatut miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Tuli tuosta pettämisjuoruketjusta mieleen. Oon ihan huvikseni lukenu lehdestä näitä seuranhakuilmoituksia, tai no silleen ketun häntä kainalossa, että olisko siellä yhdelle kaverille sopivaa ehdokasta, jota vois tyrkyttää...
No enivei, asiaan.

Mä olen kiinnittänyt huomiota siihen, että lähes puolet miehistä, jotka hakee seuraa, ovat varattuja. Hakevat salaista seuraa vapaista tai varatuista naisista ja aina itseään nuoremmista.
Onko miehillä joku kulkutauti vai kuuluuko se tiettyyn ikään, että pitää pettää?
Ja miten voi mainostaa ilmoituksessaan 100% luotettavuutta ja rehellisyyttä, kun kuitenkin suoraan ilmoittaa hakevansa salaista seuraa ja olevansa varattu, eli pettäjän tiellä.

Naiset, jotka hakevat miesseuraa, ovat melkein järjestään kaikki sinkkuja ja hakevat vakavaan suhteeseen seuraa. Ainakin ilmoituksensa mukaan.

Mua aina kamalasti säälittää sekä näiden varattujen miesten puolisot, sitten ne naiset, jotka ehkä lankeavat näihin pettäjiin ja lopuksi sääliä riittää vähän niille miehillekin, vaikkakin suurin tunne heitä kohtaan on halveksunta.

Onkohan kukaan mun kanssa samoissa ajatuksissa?

On se vaan kummallista kuinka tuo uskollisuus on mennyt muodista pois lähes kokonaan. Ihmiset eivät enää kunnioita ja arvosta toisiaan. pitää vaan saada maistaa ihan kaikkea. Sitten jälkeenpäin itketään kun menetettiin perhe ja talo ja ja ja ja ..

Kyllä se luotettavuus saavutetaan sikäli, ettei heillä ole aikomustakaan kertoa suhteesta vaimolleen, eivätkä halua että tämä saa siitä tietää mutkankaan kautta. Niinpä 100% luotettavuus on suomeksi "en kerro kenellekään että panen juuri sinua".

Yhteistyössä