Seurustelu! Ei ole kokemusta. Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LonelyRider77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LonelyRider77

Vieras
Olen siis 34v mies ja piiiiiitkä suhde "onnellisesti" takana.
Nyt sitten sinkkuna yhtäkkiä tutustuin erittäin ihastuttavaan naiseen. Pelkästään tämä tutustuminen on niin uskomaton yhteensattuma,ettei sellaista ole edes romanttisissa komedioissa nähty.

Tämä ihana nainen teki alkuperäisen aloitteen tutustumiseen ja jo parin päivän viestittelyn jälkeen kutsui seurakseen yhteiseen harrastukseemme liittyvään tapahtumaan.
Pari päivää viestejä ja hän kutsui kotiinsa! Viinilasien äärellä juteltiin ja yö nukuttiin "lusikassa".
Taas pari päivää viestien varassa ja menin kutsuttuna hänelle illaksi. Hän on hiljattain muuttanut ja asunto vielä hiukan kesken. Minähän sitten asensin tiskikoneen ja monta muuta kalustetta. Hän laittoi ruokaa ja päälle juteltiin myöhään yöhön. Ehdotti tapaamista seuraavaksi minun kotonani yhteisen harrastuksemme merkeissä.
Sitä tässä jännityksellä odotan muutaman päivän.

Mutta se ongelma! Mä oon viimeksi seurustellut yli 15 vuotta sitten! En minä tiedä,miten tässä edetään. Ei mitään hajuakaan,kuinka nykyään toimitaan.
Auttakaa ny mua,etten tee ittestäni pelleä tms.

[QUOTE="höpsis";25502198]no jos se on sun unelmien nainen, niin se ymmärtää kyllä. Sanot niinkuin asia on. Mitä siinä teeskentelemään. kysy neuvoa siltä itteltään.[/QUOTE]

Ihan noin vaan?
Aloite tuli kuitenkin hänen puolelta tyyliin: Kuulin kaverilta,että olet sinkku nykyään.
Ja emme todellakaan tunteneet entuudestaan.

[QUOTE="vieras";25502322]Ei toki pakko ole, mutta kiva yllätyshän se olisi jos viet! =) Tosin ettekös seuraavaksi tapaa sinun luonasi?

Tuohan menee kaikesta päätellen loistavasti, joten älä stressaa, edetkää vaan niin kuin teistä sopivalta tuntuu.[/QUOTE]
Jaha, romantikko :D. No riippuu tietysti ihan naisen tyylistä.

Khyl musta olisi ihana saada kukkia, mut ei ne pakollisia ole (mussa taitaakin olla vähän romantikon vikaa :D ) Jutelkaa paljon ja soitelkaa, viestitelkää.. kommunikaation ylläpito ja yllättävät tekstarit ovat mielestäni olleet aina alkuvaiheen parasta antia ;)

voithan viedä jotain, mikä ei ole alleviivaavan romanttista, jos viedä haluat. Jotain hauskempaa.

Mutta mä taitaisin arvostaa itse enemmän sitä, että toinen ei niin valtavasti toisi mitään muuta kuin itsensä. Ettei tulisi niitä paineita. Mutta mähän en tiedä, mimmoinen ihminen sun tuleva armas lienee. Jo se osaa niin suoraan lähestyä, niin ehkä sillä ei ole sitoutumiskammoa. ei siis pyörry, jos jotain vietkin.

[QUOTE="vieras";25502326]Jaha, romantikko :D. No riippuu tietysti ihan naisen tyylistä.[/QUOTE]

No en ole ikinä itseäni mitenkään älyttömänä romantikkona pitänyt (esim. ne kynttiläillalliset ja siirappiset puheet ei ole mun juttu), mutta kyllä se aina kiva on kun joku tuo kukkia tai pullon viiniä. Toi viinipullo on ainakin silleen turvallinen valinta että sellainen viedään yleensä/monesti ihan ystävillekin jos mennään illalliselle. Mut joo, en mitenkään odota keltään mitään lahjuksia. :D

Yhteistyössä