sh-koulutus työnohella (3v-vuotinen) mitä kokemuksia? Pohjalla siis lähihoitaja-opinnot.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napu

Vieras
Moi!
Onko kellään tosta siis kokemuksia? Meillä mies on asiasta kiinnostunut ja miettii (mietitään) nyt käytäntöä... KOulutuksessa pitäisi olla siis noin 1 lähipäivä viikossa koulussa ja harjoitteluja oli muistaakseni noin 35 viikkoa ton kolmen vuoden aikana.
- miten rankkaa oli?
- miten paljon töitä piti tehdä koulupäivän ulkopuolella? (siis kouluun liittyviä tehtäviä)
- saiko opintotukea harjoitteluajalta?
- piditkö 2 vapista viikossa ja koulupäivän otit palkatonta vai miten teit?

Noita nyt ainakin on mietitty...Meillä siis 4 lasta ja minä olen hoitovapaalla, ainakin 1,5 vuotta vielä (ilmoitettu jo töihin) Mietitään vaan miten riittää aika ja raha ja mies miettii tietysti omaa pärjäämistään, vaikken usko siinä mitään ongelmaa olevan. Hän siis ollut alan töissä 10-vuotta.
 

Yhteistyössä