Shampoo+hoitoaine RASVOITTUVALLE tukalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua vailla

Vieras
Auttakaa nyt naista mäessä. Nyt raskauden/imetyksen myötä hiukset on alkanu rasvoittua tosi nopeasti. Ei huvittais joka ikinen päivä pestä kun kuivumisessa menee ikä ja terveys ja suihkuun ei aina pääse niin vain ajoissa kuin ennen ;) Mikä shampoo sopisi nopeasti rasvoittuvalle tukalle? Mun mielestä joskus muinoin joka toisessa tuotesarjassa oli tuote "rasvoittuville hiuksille", mutta nyt en kyllä ole ainakaan noin selväsanaisesti löytänyt putelin kyljestä.

itse ostin just elvitalin jotkut uutuusputelit, shampoo ja hoitoaine.
vaaleanpunaiset, kyljessä lukee nutri-gloss crystal.
mulla on viime aikoina hiukset olleet aina vaan nopeammin tosi likaisen tuntuiset, mutta noilla kun pesen, hiuksut tuntuu puhtailta ja kevyiltä pidempään.

head-shoulders-citrus-fresh.jpg

Mä käytän joskus tätä, vaikka hilseongelmaa ei olekaan. Pysyy hiukset suht puhtaan oloisina pari päivää. Paras markettishampoo rasvottuville hiuksille mitä olen kokeillut.

Osta luonnonmukaista BeSave shampoota (kaksi vaahdotusta) ja hoitoaineeksi pari kertaa viikossa etikkahuuhtelu laimennetusta etikasta (auttaa myös pitämään hiuspohjan terveenä).

Avonin naturals sarjassa on aivan loistava shampoo josta itse sain avun ja johon tykästyin. Mango inkivääri 2in1 shampoo on aivan loistava. Otin matkalle mukaan "halpiksena" jonka voi sitten jättää sinne, mutta matkalla todella ihastuin tuotteeseen ja toinkin pullon takasin kotiin. Ja nyt oon tilannut jo uuden varastoon.

[QUOTE="a p";26411085]Tuo Head&Shoulders oli ainakin ihan kamala :( Sit ei kun noita muita jostain taikomaan...[/QUOTE]system4 -sarjaa myy apteekit ja kampaamot( jos kuuluu valikoimaan)

Yhteistyössä