Hae Anna.fi-sivustolta

"sheivaus" uimahallissa

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Voi kiesus, 31.01.2007.

1. Voi kiesus Vierailija

Hei, keitä ne pöllöt ovat, jotka ajelevat karvansa, jopa genitaalialueelta uimahalleissa?!
    Viimeksi näin Kallion uimahallissa, Helsingissä. Itse en kehtaisi ajella, enkä vähiten siksi, että karvat ajelehtivat myös vieressä suihkuttajan jalkoihin. Meitä on moneen junaan, näinhän se on.

2. Jkk. Vierailija

Niinpä,käyn Satsissa (Eliel ja Ruohis), siellä törmää jatkuvasti näihin joiden on jostain syystä ajeltava itsensä aina ns yleisillä paikoilla. Minusta se on kuvottavaa..

3. uimamaisteri Vierailija

Joo toi on tosi ällöttävää! Toinen omituinen juttu minkä oon nänhyt uimahallissa on hiustenvärjäys... Joku täti ihan pokkana levitteli kaupan tukkaväriä päähänsä uimahallin pesutiloissa! Säästäähään siinä tietty omat kaakelit väriroiskeilta, mut en silti ymmärrä...

4. [] Vierailija

Mua ällöttää kyllä monet asiat, mutta enpä ole koskaan tajunnut olla ihmetyksissäni karvojen ajelusta. En tunne ketään joka ei sitä olisi ikinä tehnyt. Itse asiassa suurin osa tuntemistani ihmisistä harrastaa tätä säännöllisesti. Ok, enpä itse alkaisi häppäreitä venyttelemään kaikkien edessä, mutta mun puolesta muut saa tehdä mitä haluaa.

Saattoi olla muuten, että sillä tädillä ei ollut omia kaakeleita, joita sotkea...

5. uimamaisteri Vierailija

Sehän siinä ällöttävää onkin kun sheivailee muiden edessä yleisissä pesutiloissa, eriasia jos kotonaan ajelee.

6. sokerihiiri Vierailija

Elielin satsissa käyn minäkin, mutta onneksi olen niin sokea ilman laseja etten näe mitä porukka puuhaa :D.

7. Argh!! Vierailija

Taas SATS:issa tänään nähtyä. Siellä ajellaan kaikki intiimipaikat oikein ajan kanssa. hyvi helvetti, voiskohan tästä sanoa respaan jos ne tekis asialle jtn...

8. :D :D :D Vierailija

Onko kukaan kokeillut miten nämä sheivailijat suhtautuvat, jos alkaa oikein kunnolla vahtaamaan sitä heidän touhuaan? Tai vielä vaikka kommentoimaan, että "Onpas sulla isot ja rumasti lerpattavat häpyhuulet" tms. tilanteeseen sopivaa?

9. trina Vierailija

Käyn viikoittain niin SATSilla kuin Elixiassa mutta en onnekseni ole koskaan joutunut todistamaan vastaavanlaisia sheivausoperaatioita. Ilmeisesti täällä Keski-Suomessa naiset ovat niin fiksuja että älyävät hoitaa nuo puuhat kotikylppärissä, hyvä näin ;) Ugh, pelkkä ajatuskin intiimipaikkojen venyttelystä kaikkien nähden etoo, ja entäs ne poishöylätyt karvat...muiden suihkuttelijoiden on varmaan kiva tallustella jonkun pershaivenissa. Yöks. Kannattaa vinkata tästä "harrastuksesta" respaan, josko henkilökunnan taholta tuleva huomautus saisi julkisen sheivailun aisoihin. Toivossa on hyvä elää...

10. nirkke Vierailija

Kannattaa varmaan sanoa, olen ainakin taalla Englannissa nahnyt yhdessa uimahallissa ilmoituksen, etta suihkutiloissa ei saa ajella karvoja. Eikohan sekin ole jonkun valituksen johdosta laitettu. Sinansa alytonta, etta joku ylipaansa tekee noin, kaikkia kaynevat kuitenkin kotona suihkussa vahintaan yhta usein tai useammin kuin salilla, luulisi, etta helpompaakin hoitaa se homma siella (ei tarvitse kantaa teria ja vaahtoja mukana)? Puhumattakaan tuosta intiimipaikkojen esittelyn noloudesta...

11. ### Vierailija

Mä olen kanssa nähnyt ihan täällä koto-Suomessa parissa paikassa kyltin seinällä, jossa on kielletty kaikki karvanpoisto-operaatiot suihkutiloissa. Kannattaa tosiaan infota asiasta respaan ja tehdä aloitetta asiasta.

12. vierailija Vierailija

Onpas herkkää! Itse olen valittanut monesta asiasta elämäni aikana, mutta tämä menee yli hilseen. Sheivauksen voi hoitaa siististikin, että kukaan ei näe ja siivota jäljet.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri