Sitten yksityiskohtaisemmin. Ensiksi riisun sinut lähes alastomaksi, päällesi jätän vain stay-upit. Sitten selälleen sänkyyn ja kädet pään päälle levälleen sidottuna sängynpäätyihin tiukasti muttei liian tiukasti. Jalat samaten levälleen ja sidottuna sängynpäätyyn. Side silmille, ettet näe mitä teen. Sitten levitän kermavaahtoa tai hierontaöljyä rinnoillesi ja nuolen sen hitaasti pois. Saman teen pillullesi. Mutta laukeamaan en päästä. Sitten sidon köyden rintojesi ympärille niin, että ne puristuvat puolipalloiksi ja laitan pyykkipojat nänneihin. Sitten köydet jalkoväliin, niin, että ne kulkevat häpyhuulten välistä painaen klitorista.
Sen jälkeen kiusoittelen nänneja ja klitorista hieromasauvalla, laittaen sen välillä köysien väliin hieromaan klittaa. Välillä aina rintojen hieromista ja nuolemista.
Sitten minulla on tällainen iso sähköhieromalaite (niskojen hierontaan tarkoitettu) jossa on erilaisia nystyröitä ja hieron sillä sitten kans aina välillä.
Laukeamaan en päästä vaan sitten kun on sen aika niin hoidan sen itse.
Jossain vaiheessa voi vielä vähän kevyesti läimiä (ei turhan kivuliaasti)kämmenellä tai pienellä piiskalla.
Kipua en halua aiheuttaa, mitä nyt pyykkipojat vähän nipistää ja köydet kiristää ja piiska voi kihelmöidä, ja turvasana pitää myös olla, jos toinen haluaa lopettaa.
Ei minua haittaa jos paikalla on toinen nainen. Mikäs sen mukavampaa olisi kuin sitoa kaksi naista.
Että tällaista olen harrastanut tyttöystäväni kanssa ja hän kyllä tykkää. Variaatioita tästä voi sitten olla monia.