Sidotuksi tahdon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on mahtavaa tunnen tulla sidotuksi. Vaimo teki kerran sitä minulle ja jätti minut hetkeksi sänkyyn kun ovikello soi. Oli vaimon ystävätär joka tuli käymään. Olin ensin hieman nolona kun vaimon ystävätär katseli makuhuooneeseen mutta ei kestänyt kauna kunnes hänen vaattensa olikin poissa ja loput voitte arvata mitä tapahtui.

Kyllähän minä tiedän miten sut sitoisin. Alasti sänkyyyn jalat ja kädet levälleen sidottuna ja silmät peitettynä. Ja sitten kiusaisin sua lähelle hekumaa hieromasauvalla, kermavaahdolla yms. ja loppuhuipentuma sitten ihan itte.
Yksityiskohtaisemminkin voin asian kertoa jos kiinnostaa. Sitominen kun ei ole ollut pelkästään käsien ja jalkojen sitomista, vaan myös koko kropan, mm. tissien ja pillun. Asiaa olen harrastanut tyttöystävien kesken ja kukaan ei ole moittinut, päinvastoin. Sitoa voi myös muualle kuin sänkyyyn.

Enkä halua mitään asiattomia kommentteja muilta lukijoilta, niinkuin tällä palstalla tuntuu olevan tapana.
Olen työssä oleva, eikä minua ainakaan vielä kukaan ole hulluksi haukkunut, joten säästäkää ne kommentit!

Sitten yksityiskohtaisemmin. Ensiksi riisun sinut lähes alastomaksi, päällesi jätän vain stay-upit. Sitten selälleen sänkyyn ja kädet pään päälle levälleen sidottuna sängynpäätyihin tiukasti muttei liian tiukasti. Jalat samaten levälleen ja sidottuna sängynpäätyyn. Side silmille, ettet näe mitä teen. Sitten levitän kermavaahtoa tai hierontaöljyä rinnoillesi ja nuolen sen hitaasti pois. Saman teen pillullesi. Mutta laukeamaan en päästä. Sitten sidon köyden rintojesi ympärille niin, että ne puristuvat puolipalloiksi ja laitan pyykkipojat nänneihin. Sitten köydet jalkoväliin, niin, että ne kulkevat häpyhuulten välistä painaen klitorista.

Sen jälkeen kiusoittelen nänneja ja klitorista hieromasauvalla, laittaen sen välillä köysien väliin hieromaan klittaa. Välillä aina rintojen hieromista ja nuolemista.

Sitten minulla on tällainen iso sähköhieromalaite (niskojen hierontaan tarkoitettu) jossa on erilaisia nystyröitä ja hieron sillä sitten kans aina välillä.

Laukeamaan en päästä vaan sitten kun on sen aika niin hoidan sen itse.

Jossain vaiheessa voi vielä vähän kevyesti läimiä (ei turhan kivuliaasti)kämmenellä tai pienellä piiskalla.

Kipua en halua aiheuttaa, mitä nyt pyykkipojat vähän nipistää ja köydet kiristää ja piiska voi kihelmöidä, ja turvasana pitää myös olla, jos toinen haluaa lopettaa.

Ei minua haittaa jos paikalla on toinen nainen. Mikäs sen mukavampaa olisi kuin sitoa kaksi naista.

Että tällaista olen harrastanut tyttöystäväni kanssa ja hän kyllä tykkää. Variaatioita tästä voi sitten olla monia.

Voi vittu!Tää ämmä on tääl monessa ketjussa vailla millon isoa kyrpää,piiskaa,turpaanvetoa,lesbojen seuraa jne.Joko kysees on hirvein huora suomenmaalta tai se on lerppu kyrpänen kaljamahanen jannu.Veljet vähän itsekunnioitusta luetaan vaikka mian ""kirjotuksia"" ja vedetään handuun,sekin on kyllä kiimanen huora mutta sentäs helvetin hyvä kirjottaan.Just äsken luin ja kyllä lähti.

Kyllähän minä voin kirjoittaa miten voi sitoa ja miten olen sitonut ja alistanut. Tuntuu vaan, että tällä palstalla kaiken yksityiskohtaisesta kirjoittamisesta tulee sellainen romaani
et palstatila ei riitä.

Niin sitten yks tapa. Tämä tapahtuu ulkoilmassa. Sidon sinut alasti vain ne stay-upit ja sukkanauhaliivit yllä vasten puuta. Siten, että tissisi painuvat puun ympärille vasten karheata kaarnaa. Kätesi ovat pääsi yläpuolella puun rungon ympärillä ja jalkasi myös osittain puun ympärillä siten, että pillusi painuu myös vasten karheata puuta. Köyden sidon reitesi ja puun ympärille siten, että ne pitävät sinut tiukasti paikallaan ja toisen köyden yläruumiisi ja puun ympärille siten, että ne puristavat tissisi puun runkoa vasten tiukasti. Herkullinen pyllysi on kuin luotu ""kissapiiskan"" iskuja varten.

Ruoskinnan jälkeen sidon sinut tuoliin siten, että kätesi ovat sidottu selkänojan taakse, joka tuo jo aiemmin sidotut tissisi oivallisesti esille. Nänneihisi on nipistetty vibralla varustetut nänninipistimet. Jalkasi ovat sidottu tuolin jalkoihin kiinni. Tuolin istuinosaan teipattu hieromasauva hieroo samalla pilluasi orgasmiin saakka. Samalla suusi on kuin tarjottimella työntää kullini sinne ja purkautua!

No lisätään. Kokemuksia ei ole mut ajatellaan miten tekisin, jos ois kaks tyttöä käytettävissä.

Ensteks sitoisin molemmat kahta puuta vasten vastakkain selin siten, että heidän kädet olisivat selän takana sidottuna puun taakse. Jalat harallaan. Sitten sitoisin heidän tissit juuresta puolipalloiksi ja yhdistäisin ne köydellä. Etäisyys naisista toisiinsa olisi n. 5 m. Yhdysköyden päälle laittaisin painoja pikku hiljaa lisää. jotka samalla kiristäisivät heidän tissejään. Pilluhuuliin laitan myös nipistimet ja niitten päihin painot, jotka saisivat pilluhuuleet venymään alaspäin.
Välillä pillun ja tissien nuolentaa.

Sitten kevyttä tai kovaa (mitä halutaan) ruoskintaa pilluun ja tisseille.

Loppujen lopuksi kliimaksi kummallakin pöydällä selällään sidottuna,jalat ja kädet pöydän jalkoihin sidottuna. Mikäs sen mukavampaa olisi.

Tätä en ole luonnossa kokenut, mutta olis kiva kokeilla.

Jos niinal olis yksityinen sähköpostiosoite, niin voitais siel jatkaa, vielä yksityiskohaisemmin!