Siemennys.

  • Viestiketjun aloittaja Kiihottaa
  • Ensimmäinen viesti
Kiihottaa
Olen.44.vuotias mies ja kiihotun kun saan laskea spermat sisään.Olen nussinut kavereiden vaimoja ja kaikkia jotka suostuvat ottamaan spermat sisään.Ja tietysti ei saa olla ehkäsyä ollenkaan.Onko muita joita tälläinen kiihottaa.Entä naiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
mökki 72
Olen.44.vuotias mies ja kiihotun kun saan laskea spermat sisään.Olen nussinut kavereiden vaimoja ja kaikkia jotka suostuvat ottamaan spermat sisään.Ja tietysti ei saa olla ehkäsyä ollenkaan.Onko muita joita tälläinen kiihottaa.Entä naiset.

olen nainen -72,ei ole ehkäisyä,enkä halua,en tiedä missä ukkoni on hypellyt,mut minun kanssa on kyllä nainut vaikka missä.minua kiihottaa myös mieheni sperma.emme hyppele kavereitten petiin,vaan naimme sopivassa paikassa,vaikka keskellä metsää,oli ihanaa kun mies pakotti minut paksua,pihkaista kuusta vasten ja otti minut takaa päin,se oli niitä ekoja kertoja ja tuntui hyvältä,tiesi kyllä,ettei ole ehkäisyä,mutta antoi tulla vaan kaiken sisääni.kerran olimme mustikassa ja minun paitani sisään meni ötökkä,pelästyin kauheesti,mutta onneksi mieheni tuli ja auttoi minua,riisui paitani ja lopulta pöksyni ja siinä kirkuin ja olin vihainen hänellekkin,kaatoi minut mustikka mättäälle,teki miehiset ihanat temppunsa ja pelko oli poissa.saimme spermailla huoletta yli 8vuotta,siellä sun täällä,ennen kuin tulin raskaaksi.oletko koskaan nainut naistasi linkoavaa pesukonetta vasten,mies sanoi,et oli hyvät lisävibrat ja niin minustakin.kun lapsi on hoidossa,silloinkin naimme ilman ehkäisyä.kerran lapsi oli viikonlopun isovanhemmilla,nukuin pitkään,olin puoli-unessa,viereeni tultiin,kädet alkoi koskettaan,myötäilin tietysti,koska haluan antaa aina miehelleni,sitten liikkeet eivät enään olleetkaan tutut ja hyvät,vaan vieraan miehen,hän rusensi ja puserteli minua,hän puri minua joka paikkaan,huusin apua,rukoilin armoa,mutta hän vain löi minua päähän,tunsin kuinka hän työntyi minuun ja sitten meni taju.olin saanut paskapään spermat ja kaiken paskan päälle saanut taudinkin.ja lopulta paljastui,että tämä paskamies oli meidän aika hyvä tuttu,nimittäin mieheni paras kaveri,jonka luona olimme yötä.tauti oli tippuri,ero tuli,ystävyys meni,minua ei raiskattu,ku olin humalassa ja oma mieheni vielä silitteli ystävän puolesta tilannetta
 
Viimeksi muokattu:
jormalaiset
Olen.44.vuotias mies ja kiihotun kun saan laskea spermat sisään.Olen nussinut kavereiden vaimoja ja kaikkia jotka suostuvat ottamaan spermat sisään.Ja tietysti ei saa olla ehkäsyä ollenkaan.Onko muita joita tälläinen kiihottaa.Entä naiset.

-
-
Minusta on äärimmäisen kiihottavaa katsella kun vieras sperma valuu vaimosta ulos. LKiihoittavampaa kuin esimerkin sen sisään laiton kiihoittavuus.
+
jormalaiset suomi24
 
Viimeksi muokattu:
vai kiihottaa laskee
Olen.44.vuotias mies ja kiihotun kun saan laskea spermat sisään.Olen nussinut kavereiden vaimoja ja kaikkia jotka suostuvat ottamaan spermat sisään.Ja tietysti ei saa olla ehkäsyä ollenkaan.Onko muita joita tälläinen kiihottaa.Entä naiset.
sisään
pitäs kiihottaa jo aika semmin ja laskee aina sisään normikaava. nykyihmisellä on intressä laskee pöydälle tai perseihin.
 
Viimeksi muokattu:
Anita kypsissä kymmenista
Vanhempana naisena tykkään kun mies laskee sisään. Mun ikäisillä miehillä harvoin tulee tai edes seisoo. Olen saanut nuorempia poikia useimminkin ja ei viitsi ruveta kortsujen kanssa vehtaamaan. On kiva kun paljaala nuori laskee sisään, ei tarvitse liukuvoiteta sen jälkeen kummakkaan reikään. Nuoria kiihotta kun saa paljaala laskea sisään. Kyllä jos pari poikaa samaan aikaan niin on molemmat paikat spermassa että valuu pitkin sänkyä. Toiset pojat käy kun ei saa kun kotona kortsun kanssa. On hyvä että saa vielä NUORTA kunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Jooshua
Alkuperäinen kirjoittaja Anita kypsissä kymmenista;10732548:
Vanhempana naisena tykkään kun mies laskee sisään. Mun ikäisillä miehillä harvoin tulee tai edes seisoo. Olen saanut nuorempia poikia useimminkin ja ei viitsi ruveta kortsujen kanssa vehtaamaan. On kiva kun paljaala nuori laskee sisään, ei tarvitse liukuvoiteta sen jälkeen kummakkaan reikään. Nuoria kiihotta kun saa paljaala laskea sisään. Kyllä jos pari poikaa samaan aikaan niin on molemmat paikat spermassa että valuu pitkin sänkyä. Toiset pojat käy kun ei saa kun kotona kortsun kanssa. On hyvä että saa vielä NUORTA kunnolla.
Hmm. Jos olet tuntemani Anita, en ihmettele jos sun kanssa spermat suorastaan lentää. Haluaisin nussia sulta tajun kankaalle varsinkin silloin kun käytät lyhyttä hametta ja pikku peppua heilutat.
 
WhitePowerBill
Laukesin viime kesänä sammakonkutuun, ja nyt kun kävin vilkaisemassa niin lammessa hyppi aivan saatanan rumia puolimetrisiä ihmissammakoita jotka vain törmäilivät toisiinsa.
 
spermaaja
Olen.44.vuotias mies ja kiihotun kun saan laskea spermat sisään.Olen nussinut kavereiden vaimoja ja kaikkia jotka suostuvat ottamaan spermat sisään.Ja tietysti ei saa olla ehkäsyä ollenkaan.Onko muita joita tälläinen kiihottaa.Entä naiset.

Ymmärrän mitä tarkoitat.Kun nussii kaverin vaimoa niin spermaa tulee ihan hirveesti.Kun tietää että ei sais laskea sisään.
 
Viimeksi muokattu:
peniksen kusia
olen nainen -72,ei ole ehkäisyä,enkä halua,en tiedä missä ukkoni on hypellyt,mut minun kanssa on kyllä nainut vaikka missä.minua kiihottaa myös mieheni sperma.emme hyppele kavereitten petiin,vaan naimme sopivassa paikassa,vaikka keskellä metsää,oli ihanaa kun mies pakotti minut paksua,pihkaista kuusta vasten ja otti minut takaa päin,se oli niitä ekoja kertoja ja tuntui hyvältä,tiesi kyllä,ettei ole ehkäisyä,mutta antoi tulla vaan kaiken sisääni.kerran olimme mustikassa ja minun paitani sisään meni ötökkä,pelästyin kauheesti,mutta onneksi mieheni tuli ja auttoi minua,riisui paitani ja lopulta pöksyni ja siinä kirkuin ja olin vihainen hänellekkin,kaatoi minut mustikka mättäälle,teki miehiset ihanat temppunsa ja pelko oli poissa.saimme spermailla huoletta yli 8vuotta,siellä sun täällä,ennen kuin tulin raskaaksi.oletko koskaan nainut naistasi linkoavaa pesukonetta vasten,mies sanoi,et oli hyvät lisävibrat ja niin minustakin.kun lapsi on hoidossa,silloinkin naimme ilman ehkäisyä.kerran lapsi oli viikonlopun isovanhemmilla,nukuin pitkään,olin puoli-unessa,viereeni tultiin,kädet alkoi koskettaan,myötäilin tietysti,koska haluan antaa aina miehelleni,sitten liikkeet eivät enään olleetkaan tutut ja hyvät,vaan vieraan miehen,hän rusensi ja puserteli minua,hän puri minua joka paikkaan,huusin apua,rukoilin armoa,mutta hän vain löi minua päähän,tunsin kuinka hän työntyi minuun ja sitten meni taju.olin saanut paskapään spermat ja kaiken paskan päälle saanut taudinkin.ja lopulta paljastui,että tämä paskamies oli meidän aika hyvä tuttu,nimittäin mieheni paras kaveri,jonka luona olimme yötä.tauti oli tippuri,ero tuli,ystävyys meni,minua ei raiskattu,ku olin humalassa ja oma mieheni vielä silitteli ystävän puolesta tilannetta
 
Viimeksi muokattu:
Vanhan naisen rakastaja
Olen.44.vuotias mies ja kiihotun kun saan laskea spermat sisään.Olen nussinut kavereiden vaimoja ja kaikkia jotka suostuvat ottamaan spermat sisään.Ja tietysti ei saa olla ehkäsyä ollenkaan.Onko muita joita tälläinen kiihottaa.Entä naiset.
Olen 52v mies,käyn 68v naisen luona hän pitää spermasta haluaa sisälle ja olen huomannut ei käy pesulla nainnin jälkeen,varmaan tykkää pitää pillun spermaisena.
 
Viimeksi muokattu:
susa
Minä rakastan kun saan spermaa kasvoille, rinnoille ja pilluun. Olen usein haaveillut että suuri miesporukka runkkaisi päälleni niin että olidin jokapuolelta sperman peitossa, ah kuinka ihanaa se olisi.
 
tiina69
olen nainen -72,ei ole ehkäisyä,enkä halua,en tiedä missä ukkoni on hypellyt,mut minun kanssa on kyllä nainut vaikka missä.minua kiihottaa myös mieheni sperma.emme hyppele kavereitten petiin,vaan naimme sopivassa paikassa,vaikka keskellä metsää,oli ihanaa kun mies pakotti minut paksua,pihkaista kuusta vasten ja otti minut takaa päin,se oli niitä ekoja kertoja ja tuntui hyvältä,tiesi kyllä,ettei ole ehkäisyä,mutta antoi tulla vaan kaiken sisääni.kerran olimme mustikassa ja minun paitani sisään meni ötökkä,pelästyin kauheesti,mutta onneksi mieheni tuli ja auttoi minua,riisui paitani ja lopulta pöksyni ja siinä kirkuin ja olin vihainen hänellekkin,kaatoi minut mustikka mättäälle,teki miehiset ihanat temppunsa ja pelko oli poissa.saimme spermailla huoletta yli 8vuotta,siellä sun täällä,ennen kuin tulin raskaaksi.oletko koskaan nainut naistasi linkoavaa pesukonetta vasten,mies sanoi,et oli hyvät lisävibrat ja niin minustakin.kun lapsi on hoidossa,silloinkin naimme ilman ehkäisyä.kerran lapsi oli viikonlopun isovanhemmilla,nukuin pitkään,olin puoli-unessa,viereeni tultiin,kädet alkoi koskettaan,myötäilin tietysti,koska haluan antaa aina miehelleni,sitten liikkeet eivät enään olleetkaan tutut ja hyvät,vaan vieraan miehen,hän rusensi ja puserteli minua,hän puri minua joka paikkaan,huusin apua,rukoilin armoa,mutta hän vain löi minua päähän,tunsin kuinka hän työntyi minuun ja sitten meni taju.olin saanut paskapään spermat ja kaiken paskan päälle saanut taudinkin.ja lopulta paljastui,että tämä paskamies oli meidän aika hyvä tuttu,nimittäin mieheni paras kaveri,jonka luona olimme yötä.tauti oli tippuri,ero tuli,ystävyys meni,minua ei raiskattu,ku olin humalassa ja oma mieheni vielä silitteli ystävän puolesta tilannetta
Hei minulle sattunut vastaavaa. Miheni kanssa naitu monesti sellaisilla psikoilla että joku saattaa nähdä ja aina laskee sisään tai kasvoille ja rinnoille. Mies laukee yleensä ennen minua ja kun an laskenut sisääni niin tuntuu hyvältä kun sormin tyydyttää minun märän ja spermaisen pillun. Kerran oltiin yhdellä mökillä jossa oli mieheni kaveri mukana, käytiin porukalla saunassa ja kieltämättä oli mukava katsella tuon kaverin puolijäykkää ja varsin suurta kullia. Yöllä olimme aika humalassa ja mieheni kouri rintojani vaikka tämä kaveri katseli vierestä ja kyllähän tämä minuakin kiihotti. Kaveri kun meni terassille tupakalle niin mieheni pyysi minua ottamaan häneltä suihin, humalassa suostuin vaikka tiesin tuon kaverin katsovan ikkunasta. Mieheni laukesi juuri ennen kun tuo kaveri tuli sisälle, hieman nolotti kun suupielet ja paidan etumus oli spermassa. Mieheni oli niin jurrissa että sammui sohvalle jossa kaverin piti nukkua. Me juttelimme vielä terassilla hetken ja tämä kaveri rupesi kehumaan kuinka kauniit rinnat minulla on ja muutenkin hyvät muodot. Kaveri sanoi että kai hänen on tultava minun viereen kun ei ole muuta nukkuma paikkaa ja minä sanoin että niin kai. Sängyssä mies rupesi sitten kourimaan minua ja sanoi että nyt mä nuolen sun pilluas, nuoli kun annoin tehdä sen mutta sitten se tunki kullin mun sisään ja laukes sinne. Tähän en ollut halukas mutta teki sen väkisin ja sanoi että tietää että halusin sitä ja väitti että oli saanut mieheltäni luvan.
 
Viimeksi muokattu:
väinöjalissu
Minä rakastan kun saan spermaa kasvoille, rinnoille ja pilluun. Olen usein haaveillut että suuri miesporukka runkkaisi päälleni niin että olidin jokapuolelta sperman peitossa, ah kuinka ihanaa se olisi.[/QUOTE
Me tehtiin eilen se! Eli olin runkannut spermaa kortsuihin varastoon jotka säilöttiin pakastimessa. Otettiin ne sulaan, oli upeen näköstä kun valutin nuo yhdentoista kortsun spermat vaimon kasvoille ja rinnoille. Hyväilin ja nuolin häntä. Kumpikin nautitaan tästä ja nuolen myös pillun sen jälkeen kun olen lauennut sisään. Upeeta olisi jos tuota spermaa malttaisi varastoida vielä enemmän. Upeita kuvia saatiin vaimosta kun kasvot ja rinnat spermassa!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä