Siemennys.

  • Viestiketjun aloittaja Kiihottaa
  • Ensimmäinen viesti
oslus
nimitykset vääriä, kun puhutaan siemennysestä yleensä lehmä. Ni työnnetään käsi kokonaan lehmän anukseen ja sitten noin 60cm pilli pilluun jota pitkin menee sonnin spermat . Astuttamnwn on oikea sana kun oikea kalu työnnetään pilluun.
 
joonathan
Tuolla joku puhu säilöväns spermaa.... Itse myös pakastan n. 15- 20 kerran runkkauksen spermat ja sitten käyttöön. Kaadan vaimon rinnoille ja häpyhuulille jonka jälkeen hyväilen ja nuolen. Myös vaimo kaataa kullin varteen kun alkaa ottaan suihin. Nuo "spermaleikit" on kiihottavia molempien mielestä. Seksin jäleen suihkussa me myös pissaamme toistemme päällä. Vaimo istuu syliin ja antaa pissan tulla....ihanan lämmintä ja kiihottavaa. Minä pissaan yleensä vaimon rinnoille...
 
vierailija
Minä rakastan kun saan spermaa kasvoille, rinnoille ja pilluun. Olen usein haaveillut että suuri miesporukka runkkaisi päälleni niin että olidin jokapuolelta sperman peitossa, ah kuinka ihanaa se olisi.
Mun haave ois, että saisin nauttia tisseistä ja laueta niille. Viime kerrasta on jo vuosia ja mikään ei tunnu niin hyvälle. Kun saan laueta tisseille, spermaa tulee todella paljon ja suurella paineella. Kiinnostaisiko?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vaimoni ei tykkää että , mies käyttää kortsua eli vaimoani on saanut panna paljaalla . Meillä on ollut moniakertoja tuttuja ja tuntemattomia miehiä ja vaimo on antanut panna ilman kortsua . Joskus vaimoani on siemennetty useamman miehen voimalla , kerrankin oli 5 vierasta miestä jota kaikki päästivät spermat vaimoni pilluun . Vaimo on kyllä antavaista sorttia , joka kysyy pillua niin kyllä saa naida . Kerrankin oltiin kapakassa niin siihen tuli vieras mies , hän kehui vaimoani ja sanoi ihan pantavan näköinen , kysyin haluatko panna , hän nyökkäsi , sanoin vaimolleni niin heti lähdettiin meille ja mies sai pillua .
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Vaimoni ei tykkää että , mies käyttää kortsua eli vaimoani on saanut panna paljaalla . Meillä on ollut moniakertoja tuttuja ja tuntemattomia miehiä ja vaimo on antanut panna ilman kortsua . Joskus vaimoani on siemennetty useamman miehen voimalla , kerrankin oli 5 vierasta miestä jota kaikki päästivät spermat vaimoni pilluun . Vaimo on kyllä antavaista sorttia , joka kysyy pillua niin kyllä saa naida . Kerrankin oltiin kapakassa niin siihen tuli vieras mies , hän kehui vaimoani ja sanoi ihan pantavan näköinen , kysyin haluatko panna , hän nyökkäsi , sanoin vaimolleni niin heti lähdettiin meille ja mies sai pillua .
Ihana vaimo.tulisin häneen isolla ja paksulla kalulla!
 
vierailija
Oma naiseni iso tissinen 80G ja hyvä perseinen. Kyllä on kiva panna ja siementää. Välillä pilluun, tisseille, perseelle tai pillun päälle. Kaikki käy Tuommoisia ei kovin helposti löydä...
 

Yhteistyössä