sii mulla menee hermo siskoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
siis miehen siskoon.

naikkonen täyttää kohta 30v ja koko ajan ruikuttaa että miten se on lihava ja pitäs laihduttaa ja onks tukka hyvi ja tukka ei oo hyvi ja ei voi mennä minnekää ku ei oo kaikki meikit naamassa ja kun katsotaan vauvani kuvia kamersta ja sisko vilahtaa siellä niin alkaa ruikutus että oonpa kamalan näkönen ja näytänpä lihavalta ja hyi miten musta tukka.

siis 3ov nainen! itse olen 23v ja olen olettanut että ton ikäset ois jo aikuisia. toivottavasti itse olen tuossa iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
siis miehen siskoon.

naikkonen täyttää kohta 30v ja koko ajan ruikuttaa että miten se on lihava ja pitäs laihduttaa ja onks tukka hyvi ja tukka ei oo hyvi ja ei voi mennä minnekää ku ei oo kaikki meikit naamassa ja kun katsotaan vauvani kuvia kamersta ja sisko vilahtaa siellä niin alkaa ruikutus että oonpa kamalan näkönen ja näytänpä lihavalta ja hyi miten musta tukka.

siis 3ov nainen! itse olen 23v ja olen olettanut että ton ikäset ois jo aikuisia. toivottavasti itse olen tuossa iässä.

ja lisäys vielä: sisko on ihan sairaan kaunis, siis todella todella näyttävä ja karismaattinen ja todellinen kaunotar. ..sen takia siis ärsyttää toi valitus. varmasti tietää itsekin näyttävänsä hyvältä. aina. joka hetki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
siis miehen siskoon.

ja lisäys vielä: sisko on ihan sairaan kaunis, siis todella todella näyttävä ja karismaattinen ja todellinen kaunotar. ..sen takia siis ärsyttää toi valitus. varmasti tietää itsekin näyttävänsä hyvältä. aina. joka hetki.

No se ei kuitenkaan ole tyytyväinen itseensä. Sano sille että lopettaa sen ruikutuksen, pitäisi aikuisen ihmisen tajuta että se on äärettömän rasittavaa eikä johda mihinkään hyvään.

Ja pönkittää sitä omaa kauneuttaan just noin...Haluaa huomiota ja kommentteja itsestään. Olishan se kamalaa, että se valokuvan pääesiintyjä olis vauva eikä häntä siellä takana muuten huomioitaisi.
Lapsellista touhua. Toiset eivät vaan koskaan kasva aikuisiksi. Valitettavasti.

mulle tuli vielä mieleen, että seuraavan kerran kun jotain ruikuttaa vaikka liikakiloista, niin sano suoraan,että mene salille. Tai että joo, noi housut ei kyllä istu sulle. Pitäs olla kiinteämpi takamus tai ai on kyllä tosi paljon juurikasvua...jne...Meniskö perille?

mutta kun se varmasti tietää että se on tosi kaunis. pakkohan sen on tietää koska se on :) ..vaikee uskoo et olis kuitenkii jotekii epävarma itestää koska vaikuttaa ainaskii nii itsevarmalta ku vaa olla ja voi.

ja kaikki aina kehuu sitä ni varmasti tietä senkin takia että on kaunis.

:)

ja sitte vielä et jos mä sanon et nyt pitää lopettaa herkkujen syönti ja alkaa kuntoilee ni se sanoo että just joo älä viitti, sanoo sillei kyllästyneesti.

mut silti ite mankuu koko ajan et on mukamas lihava vaikka se on laihempi ku mä.

se on tosi mukava ja herttanen muuten mut toi valitus ja se että oma ulkonäkö on se kaikkein tärkein.. ja se että se tosiaan on kohta jo 30v! oijjjoi

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta kun se varmasti tietää että se on tosi kaunis. pakkohan sen on tietää koska se on :) ..vaikee uskoo et olis kuitenkii jotekii epävarma itestää koska vaikuttaa ainaskii nii itsevarmalta ku vaa olla ja voi.

ja kaikki aina kehuu sitä ni varmasti tietä senkin takia että on kaunis.

:)

sillä on siis selvästi noussut kehut päähän! On varmasti saanut nuorempana aina kehuja, niin baareissa, tansseissa ja siis joka paikassa. Nyt on ikää tullut lisää, syntyy vauvoja jne. jotka vie huomion.
Hän ei varmaan kuule enään tarpeeksi kehuja, joten hakee niitä varmasti myös alitajuisesti tällä tavalla.