Siilinjärvelle asumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vekarat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vekarat

Vieras
Moi!

Huomasin tällä palstalla pitkän ketjun siilinjärveläisten äitien kirjoituksia. Itse olen muuttamassa pian sinne suunnalle perheeni kanssa. Perheeseen kuuluu kaksi lasta, tyttö ja poika ja iskä. Minkälainen paikka Siilinjärvi on asua? Onko lapsille/lapsiperheille järjestetty toimintaa; perhekerhoja tms.? Toimiiko päivähoitojärjestelyt hyvin?

Olisin tosi kiitollinen vastauksista. Kunhan asuntoasiat järjestyvät olisi kiva jossain vaiheessa liittyä teidän puistotreffeille, jos vielä jatkatte niitä!:)

Moi! Minusta ainakin Siilinjärvi on ihantellinen paikka lapsiperheille asua. Itse olen täällä asunut koko iän ja en välttämättä muuttaisi muualle. Täällä on toimintaa MLL:llä ja srk järjestää perhekerhoja. Perhepäivähoidosta ei ole kokemusta, kun 2,5vuotias tyttöni on päiväkodissa mutta hoitopaikka sinne järjestyi heti kun sitä haettiin. Palvelut toimii joka paikassa, ja lyhyt matka esim. kuopioon.. Ei muuta kun tervetuloa paikkakunnallemme. Ja mukaan vaan puistotapaamisiin jos niitä on.

Mekin varmaan muutetaan Siilinjärvelle takas. Palataan 8.v. muualla vietetyn vuoden jälkeen kotiseuduille. Vähän jännittää, mutta lasten kannalta paras ratkaisu ja meidän vanhempienkin!! Ois sit kiva tutustuu uusiin ihmisiin kunhan palaillaan!! :)

Yhteistyössä