V
"vieras"
Vieras
Tätä mieltä minä olen ollut jo kauan. Nyt se on jo mustaa valkoisella.
Lastenpsykiatri: Valta perheiss
Lastenpsykiatri: Valta perheiss
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en nää sinistä enkä punaista. En onnekseni joudu tekemisiin nykyäitien kanssa.Joidenkin kohdalla voi pitääkin paikkansa.
Olet kuitenki ollut tätä mieltä kauan, joten anna esimerkkejä kasvatustavoista jotka syöksevät lapsen tuhoon? Mikä saa näkemään punaista![]()
Olen samaa mieltä Winterhoffin kanssa.
Otsikko on valittu nimenomaan palstan älyllistä tasoa vastaavaksi.Ois pitäny arvata, ettei tällasen alotuksen alle voi syntyä älyllistä keskustelua ... :headwall:
Meillä ei näin ole. Eikä useimmissa muissakaan tuntemissani lapsiperheissä.
Ne näkyy ja kuuluu kauas. Ei niiden kanssa tarvii olla läheisissä tekemisissä.Miten voi olla ollut tätä mieltä jo kauan, jos ei kuitenkaan ole tekemisissä nykyäitien kanssa?
Yritit olla näppärä? No eipä onnistunut.Ei pitäis yrittää määritellä muita itsensä mukaan![]()
Olen kasvattanut kaksi ja toinen niistä yrittää saada teille ruokaa pöytään, kun itse ette viitsi sen eteen töitä tehdä.Nykyäitien kanssa
Ethän itse aio yritätä kasvattaa ketään tai ole kasvattanut?
Sinulle en perustele yhtään mitään. Etkö olekin palstan inhokki?Luulisi, että sä osaisit sitten jotenkin perustella, miksi ja mistä asioista esimerkiksi olet ollut jo kauan mitäkin mieltä...Mutta ei kaikilla tietenkään ole keskustelutaitoja, eikä kykyä perustella kantaansa.