Siis aivan karseeta, pakko purkaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mulla oli menkat päivän myöhässä, ja mä näin koko yön unia joissa abortoin jotain kolmepäistä ja 5 silmäistä mutanttia :o No, onneksi ei sentään.
Vaan matka jatkuu, men tiedä mitä ihmeen unta mä viime yönä näin, mutta mulla on sen unen yks kohta ollu päässä koko päivän.. ahdistavaa.
Heräsin siinä, kun salkkareiden oona oli sellanen japanilainen koulupuku päällä roikkumassa kravatista koivun oksasta :o

Hitto mun alitajunta on taas omituinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Mulla on kans väliin aivan järjettömiä unia!

No vähän mua on ahdistanut se oona roikkumassa siinä koivussa. Se oli niin pirun ahdistavaa, ei ketään muita ihmisiä ja syksyiset lehdet vaan pyöri tuulessa.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

No vähän mua on ahdistanut se oona roikkumassa siinä koivussa. Se oli niin pirun ahdistavaa, ei ketään muita ihmisiä ja syksyiset lehdet vaan pyöri tuulessa.. :o

Näin toissayänä unta, et olin kaupassa töissä, kaikki meni päin persettä, ja pomona oli se Jani Sievisen uus vaimoke, joka oli ihan :x

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Näin toissayänä unta, et olin kaupassa töissä, kaikki meni päin persettä, ja pomona oli se Jani Sievisen uus vaimoke, joka oli ihan :x

:D

Yhteistyössä