Siis anteeks nyt vaan --- Helluntaina hukkunut tyttö-ketju ja Vispilä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sieltä siis nyt poistettiin vastauksia...
Ihmettelen suuresti ja voisi ehkä joku poistaja tähän vaikka laittaa, MIKSI????
Itsehän Vispilä sinne laittoi sen ensimmäisen jutun, että ei itse ainakaan kääntäisi päätään hetkeksikään ja tämä vaan poiki keskustelua siitä, eikä vahinkoja voi käydä.
MIKSI SIIS NUO POISTETTIIN???

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Se on mahdollista tätä nykyä.

Joo mut kun sieltä hävis munkin vastaus, jossa oli vaan lainaus Vispilän viestistä.
Eikä mielestäni ollut mitenkään asiaton, keskustelua vaan nimenomaan siitä, eikä vahinkoja voi käydä.

Kävin kaupassa, mitähän täällä on nyt taas höpötelty... Kun lähdin, oli jotain juttua että mulla ei ole oikeus arvostella kun mietin aborttia ja adoptiota. Fiksua sakkia, sillähän se mielipidevapaus lähteekin. ;) Enkä itse ainakaan sanonut mitenkään pahasti, painotin vain sitä että vesien lähellä pitää olla varovainen ja lähellä lasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Se on mahdollista tätä nykyä.

Joo mut kun sieltä hävis munkin vastaus, jossa oli vaan lainaus Vispilän viestistä.
Eikä mielestäni ollut mitenkään asiaton, keskustelua vaan nimenomaan siitä, eikä vahinkoja voi käydä.

Joo, lainauksia lähti myös, sitä on hiukan vaikea selittää. Mutta kun jos olisin jättänyt sinne esim sinun lainauksesi/vastauksesi, olisin irrottanut sen asiayhteydestään, niin sepä vasta olisikin näyttänyt hassulta siinä ketjussa.

niin ja siksi poistelin, koska eräät kirjoitukset alkoivat menemään hiukan liian henkilökohtaisuuksiin.

peesaan vispilää, kun mä menen uimaan tuon viisi vuotiaan kanssa, ai jos ui piha-altaassa, olen itse koko ajan vieressä, että jos vaikka kaatuu, niin välittömästi olen nostamassa lapsen ylös. varovainen pitää olla vesien kanssa, minusta kun tuntuu, että tässä asiassa ei voi olla koskaan ylivarovainen

Vahinkojahan sattuu, niiltä ei voi välttyä aina vaikka kuinka tarkka olis. Itekin olen erittäin tarkka tuon altaan kanssa mikä meillä takapihalla on, vettä sinne en paljoa laita koska tuo 1v.7kk ikänen siinä myös käy, ja tuo kohta 5v. ei siinä myöskään yksin ole yhtään, aina olen vieressä.

Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Vahinkojahan sattuu, niiltä ei voi välttyä aina vaikka kuinka tarkka olis. Itekin olen erittäin tarkka tuon altaan kanssa mikä meillä takapihalla on, vettä sinne en paljoa laita koska tuo 1v.7kk ikänen siinä myös käy, ja tuo kohta 5v. ei siinä myöskään yksin ole yhtään, aina olen vieressä.

Tämä just oli se pointti, mutta näköjään siitä parempi olla hiljaa, tai Jätkä poistaa tänkin ketjun. Minä en ole mistään aborteista höpötellyt, vaan ihan vaan siitä, että mielestäni oli Viblsp:ltä asiatonta alkaa laittamaan, että MINä ainakin sitä ja tätä, ja ITSE en ainakaan sitä ja tätä ja uskoen täten, että mitään ei voi sattua, koska todella, vahinkojahan sattuu, niiltä ei voi välttyä aina vaikka kuinka tarkka olisi!

Uusimmat

Yhteistyössä