siis anteeksi mutta minusta kamalaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
... katsoa kuinka 36v kaverini on edelleen kuin 15v tyttö joka hakee itseään ja muuttaa tyyliään puolen vuoden välein. tukka saattaa olla kirkuvan lila yhtenä päivänä. toisena lila. sitten leikkaa toisen puolen päästä kaljuksi ja toisella puolen on siis pitkä tukka. laittaa ripsien pidennyksiä, ihmeellisiä kynsiä.

kannatan persoonallisuutta, sitä että on rohkeasti sitä mitä on, mutta jokin tässä mun tutussa häiritsee. tulee mieleen white trash.... kamalaa kun edes sanon näin, en uskoisi itsestäni. ehkä se on vaan ristiriitainen kun esim. hänen pukeutuminen ei ole mitenkään persoonallista. ihan perushuppareita yms käyttää. mutta sitten hiukset, meikit ja naama on jotenkin ristiriidassa muuten sen tavallisuuden kanssa..

hyi mua kun ajattelen näin.

niin siis eka saattaa olla pinkki ja sitten lila se tukka.... olipa kerran vihreäkin. *oks*

lisään että kaikki juttunsa on alapää huumoria, jotain pientä kaksimielistä juttua, koittaa olla kovin roisi ja pitelemätön. kertoo suureen ääneen hänen ja miehensä seksielämästä jopa ventovieraille. esimerkkinä yhdet juhlta joissa ei tuntenut ketään, niin siellä kertoi kuinka on edellisenä iltana otti suihin saunassa mieheltään. ja kamalaa käkätystä päälle. :o

[QUOTE="vieras";22053182]Miten itse pukeudut armas ap?[/QUOTE]

mä olen tylsistä tylsin tavis. :)

mutta nyt ei puhuttukaan minusta. ja siitä ristiriidasta jonka koen tämän ihmisen kanssa.

Tai sit se just on sen tyyli, eikä mitään hakemista :D
On olemassa ihmisiä, jotka tykkää hasuista, erikoisista hiuksista, kynsistä ja meikeistä.. minäkin. Vaikka olenkin jo kolmekymppinen. En suhtaudu noihin asioihin niin hirveän vakavasti, enkä esim hiuksissani pyri jollain lailla "kauneuteen" vaan tulen hyvälle tuulelle paremminkin siitä, että ne ovat välillä vähän erilaiset ja päräyttävmmät.. meita kun vaan on niin moneen junaan :)

[QUOTE="ass";22053195]miks sitten oot sen kaveri jos jutut on huonot ja seurassa nolottaa? :D[/QUOTE]

no me ollaan ns "pakkokavereita". eli nähdään jossain kaverikekkereissä lähinnä. tai kaupassa, kaupungilla jne...

Mua toi käytös häiritsis enemmän kuin tukan väri tai ulkonäkö yleensä. En varmaan jaksais tollasta kattella mutta jokainen saa käyttäytyä niin kuin haluaa.

[QUOTE="vieras";22053197]Laita nyt nimi ja missä ootte töissä myös, mieles tekee kuitenkin.[/QUOTE]

no just. ja miksihän mun tekis niin mieli tehdä?

kunhan tuli tässä mieleen homma kun tänään tätä tyyppiä näin kaupassa.

[QUOTE="vieras";22053198]Tai sit se just on sen tyyli, eikä mitään hakemista :D
On olemassa ihmisiä, jotka tykkää hasuista, erikoisista hiuksista, kynsistä ja meikeistä.. minäkin. Vaikka olenkin jo kolmekymppinen. En suhtaudu noihin asioihin niin hirveän vakavasti, enkä esim hiuksissani pyri jollain lailla "kauneuteen" vaan tulen hyvälle tuulelle paremminkin siitä, että ne ovat välillä vähän erilaiset ja päräyttävmmät.. meita kun vaan on niin moneen junaan :)[/QUOTE]

juu ja mä ymmärrän sen. kuten sanoin ap viestissä, en voi itsekään uskoa että puhun tai ajattelen tälläisiä. mua ei muiden ulkonäkö tai räväkkyys haittaa koskaan mitenkään. mä en tiedä miksi JUURI tämän tyypin kohdalla se laittaa silmään.

[QUOTE="mii";22053205]Mua toi käytös häiritsis enemmän kuin tukan väri tai ulkonäkö yleensä. En varmaan jaksais tollasta kattella mutta jokainen saa käyttäytyä niin kuin haluaa.[/QUOTE]

juu, se käytös nolottaa joskus tosi pahasti.... useammin kuin kerran ihmiset menee ihan hiljaiseksi sen seurassa kun kertoo seksiseikkailuistaan miehensä kanssa. tai ottaa hampailla ykakaks miehensä etumuksesta kiinni ja murisee.....

Mutta jos hän ei haekaan itseään, vaan on juuri tuollainen kuin on :confused:
Ei kaikki halua olla yhtä muottia vaan, ja jos tukkalaite on kuvailemasi kaltainen, niin onhan se yhdenlaista tyyliä tuokin, eri asia jos eka olis tätityyliä, sitten punkkia, sitten taas jotain muuta.

Yhteistyössä