ei auta lääkkeet, täl kertaa ei edes naprometin, joka yleensä lieventää ja oksennan kaiken ulos kuitenkin, kahdestaan lapsen kanssa, sain sen jotenkin ruokittua ja päikkäreille ja onneksi sovittu, et lähtee mummolaan yöks lounaan jälkeen, mut tää on kamalaa kun mä olen ihan toimintakyvytön pienen lapsen kanssa, kun tuntuu, että pää halkeaa, ihan oikeesti halkeaa niskasta lähtien, poksahtaa koko paska!
eikä lapsi ymmärrä tietenkään, miks makaan sohvalla/vessassa, kylmä rätti otsalla, niin tuli rakas ja pamautti muovivasaralla päähän!
miten te selviitte näistä, kun mä en pysty nousemaan edes seisomaan kunnolla ja mies tietty tekee 20t vuoron baarilla, himassa kaikki levällään, onneks on mummo ja pappa!
mitään vinkkejä? pimeä huone ja peitto odottaa jahka lapsi lähtee mummolaan.... tää on ihan vitun hirveetä!
eikä lapsi ymmärrä tietenkään, miks makaan sohvalla/vessassa, kylmä rätti otsalla, niin tuli rakas ja pamautti muovivasaralla päähän!
miten te selviitte näistä, kun mä en pysty nousemaan edes seisomaan kunnolla ja mies tietty tekee 20t vuoron baarilla, himassa kaikki levällään, onneks on mummo ja pappa!
mitään vinkkejä? pimeä huone ja peitto odottaa jahka lapsi lähtee mummolaan.... tää on ihan vitun hirveetä!