H
hmmmmmmm
Vieras
Siis mulla on syksyksi aikuispuolella opiskelupaikka lähihoitajaksi. Jäin viime viikolla työttömäksi ja ilmottauduin työnhakijaksi. Siinä kysyttiin onko työtilanteessa muutoksia seuraavan 3kk aikana. Tietysti ilmoitin tuon opiskelun ja laitoin vielä lisätietoihin että haluan hakea ansiosidonnaista myöskin opiskelujen ajaksi, koska tuleva ammatti on työllistävä ja vanhassa ammatissani töitä ei ole tarjolla. Tuli ilmoitus, että ollaan 2 viikon sisällä yhteydessä.Nyt kävin äskön työkkäriin omilla sivuillani ja oli tullut ilmoitus, että minuun ollaan yhteydessä sinä päivänä kun opiskelut alkaa (elokuussa).
Mutta eikös se työhakusuunnitelma pitäisi olla ennen sistä tehtynä, jotta saan sen ansiosidonnaisen, kun sitä kerran täytyy ensin hakea. Mua alkoi nyt pelottaa etten saa sitä ja joudun opintotuelle. Sillon joudun jättämään koulun väliin. Ei todellakaanle riitä rahat 3lapsen elättämiseen ja asuntolainaa. Jos joku osaa neuvoa miten nämä menee, niin olisin kiitollinen. Erityisesti jos täällä on joku ansiosidonnaisella opiskeleva..
Mutta eikös se työhakusuunnitelma pitäisi olla ennen sistä tehtynä, jotta saan sen ansiosidonnaisen, kun sitä kerran täytyy ensin hakea. Mua alkoi nyt pelottaa etten saa sitä ja joudun opintotuelle. Sillon joudun jättämään koulun väliin. Ei todellakaanle riitä rahat 3lapsen elättämiseen ja asuntolainaa. Jos joku osaa neuvoa miten nämä menee, niin olisin kiitollinen. Erityisesti jos täällä on joku ansiosidonnaisella opiskeleva..