Siis auttakaa nyt tyhmää!! S-pankki.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "GoGo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"GoGo"

Vieras
Mulla on kertynyt s-pankin tilille niitä bonuksia 30e edestä, tänään sitten kävin kaupassa ja käytin sieltä 11e, nyt edelleen näyttää että tilillä käytettävissä 30e? Voisinko siis mennä uudestaan kauppaan ja tuhlata tuon 30e? Pystyykö s-pankin tilin ylittämään?

Mulla ainakin kestää joskus tuhottoman kauan ennen kuin ne kortilla maksetut ostokset vähenee tililä. En ole koskaan uskaltanut ylittää tilillä vaan kiltisti olen seurannut sitä mikä summa on siellä varatuissa.

En usko että voit jos sun tilillä on 30 euroa josta varauksessa on 11 euroa. Näätkö sä sun nettipankissa, että lukeeko siellä että se 11 euroa on varauksessa?

Tilin saldo: +30,21 EUR
Käytettävissä: +30,21 EUR

Ja missään ei näy että olen asioinut tänään kaupassa ja tehnyt ostoksia 11e edestä. Tilitapahtumissa viimeisin tapahtuma on bonuksien tuleminen tänään.

Tilin saldo: +30,21 EUR
Käytettävissä: +30,21 EUR

Ja missään ei näy että olen asioinut tänään kaupassa ja tehnyt ostoksia 11e edestä. Tilitapahtumissa viimeisin tapahtuma on bonuksien tuleminen tänään.

siellä EI näy VIELÄ sitä että oot tehnyt ne ostokset. koska se verkkopankki on siinä mielessä PASKA ettei se näytä reaaliajassa. sulla silti on käytettävänä vaan se n. 19e. KUITENKIN koska s-pankkikortti on PANKKIkortti, siinä on sama vika kuin muissakin pankkikorteissa että ne pystyy ylittämään (yleensä 50e asti) ennen kuin se kone varmentaa ostoksen.

No eihän se heti sinne päivity. Eikä myöskään se 10e sinne heti siirry, ellet sitten siirrä toiselta s-pankin tililtä, kestää yleensä 1-3 pankkipäivää.

Miksi tietoisesti ylittäisit tilisi?

[QUOTE="ööö";22004054]No eihän se heti sinne päivity. Eikä myöskään se 10e sinne heti siirry, ellet sitten siirrä toiselta s-pankin tililtä, kestää yleensä 1-3 pankkipäivää.

Miksi tietoisesti ylittäisit tilisi?[/QUOTE]

Voinko maksaa nyt tuolta tililtä 30e laskun? Kuhan mietin eri vaihtoehtoja kun en käsitä alkuunkaan miten tuo toimii. Entä näyttääkö automaatti tilin oikean tilanteen nyt? Eli 19e.

[QUOTE="una";22004142]ei näy automaatillakaan enne ku siel verkkopankissa[/QUOTE]

Eli periaatteessa tililläni on nyt 30e ja piste. :D Pystyn sen sieltä käyttämään missä vain, mutta kun 11e menee tililtä niin tulee tilinylitys. Eikö näin?

Voinko maksaa nyt tuolta tililtä 30e laskun? Kuhan mietin eri vaihtoehtoja kun en käsitä alkuunkaan miten tuo toimii. Entä näyttääkö automaatti tilin oikean tilanteen nyt? Eli 19e.

Voi elämä. Mikä ihmeen pakkomielle sulla nyt on tehdä jotain tuolle "ylimääräiselle" rahalle? Luultavasti se korttiostos lähtee vasta maanantaina tililtäsi, mutta mitä väliä sillä on, kun kerran tiedät tilisi todellisen saldon.

Yhteistyössä