siis EI VOI OLLA TOTTA!tää myyjä ei oo tosissaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täh? Miten niin eläinrääkkäystä? Katoittekste edes sitä loppuun sitä juttua. Hyvä keksintöhän toi oli! Ehkä se halus tossa kertoa että voi käyttää tollasta systeemiä ja on marsullakin tilaa :)

Jyrsijäharrastajat käyttävät paljon noita muovisia sängynalus- ja lelulaatikoita hiirillä, hamstereilla ja marsuilla asumuksina. Luovuuttahan tuollainen ratkaisu vai osoittaa.

aijaa..no sitten ongelma/ihmetys on mun päässä :xmas:
nimittäin huutiksesta etin noita säilytyslaatioita mutten aijo kyllä huutaa semmosta jossa marsu on asustellut.
ehkä tästä johtuu tää mun näkökanta.
itse myisin noi laatikot kyllä ehjina ja hyväkuntoisina enkä marsujen koteina..tai istten otsaketta pitäs muuttaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin pieni marsulle. Mun kahdella gerbiililläkin on isommat tilat temmeltää.

Teilhä sit on isot häkit gerbuilla... ei meiä gerbuil tai hamsuil tai muillakaa hiiril oo ollu noinkaa isot häkit mitä huuto.netin myyjällä, ja hyvin on meiä pienemmätkin häkit riittäneet :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pataässä:
Teilhä sit on isot häkit gerbuilla... ei meiä gerbuil tai hamsuil tai muillakaa hiiril oo ollu noinkaa isot häkit mitä huuto.netin myyjällä, ja hyvin on meiä pienemmätkin häkit riittäneet :whistle:

Juu. Meil on aina ollut jyrsiöillä isot häkit. Jos elämänsä pitää viettää häkissä niin pitää sen mielestäni olla mielekästä. Mein kahdella gerbulla on kaks kerroksinen häkki joista se pohjakerros on maata johon ne voi kaivaa käytäviä =)

juu, oli meilläki aikoinaa yhillä gerbuilla kolmikerroksinen häkki..mut sen pinta-ala(leveys ja pituus) ollu kovin iso, korkeutta kyl oli..mut muuten vaikutti pieneltä. Mut vaikka häkit ei ollukkaa tollasia 77x70 kokosia ni kyl niitte elämä mielekästä oli,ku sinne häkkeihin pyrittii laittamaan vaihtelua ja päästää toisinaan jaloittelemaankin.

Sanomalehtiä ei saa käyttää Marsujen kuivikkeena, koska se kuivattaa tassujen pohjia.
Tosin se oli tässä tapauksessa purujen alla, mutta voi olla se mahdollisuus, että marsut tonkaisee purut päältä pois ja sitten tassut ovat alttiina sanomalehden painomusteelle.
Pilkun nussintaa joo mutta silti totta.
terveisin kahden marsun omistaja.

Yhteistyössä