laittaa tulet hellaan jos mä sanon että: "mua palelee, laitaks tulet?!"?! eihän sillä pitäs olla mitään merkitystä vaikka mittari näyttäis että sisällä on yli 22 astetta lämmintä?! jos palelee ni palelee!! |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No totta kai kuuluu :saint:
Sehän on ihan selvä. Ja sitten pitää se lämpötila just siinä, kun sinusta tuntuu sopivalta. Myös öisin.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä jos laittaisit lisää vaatetta ensin??
Ettei sit seuraavas hetkes oo aika kuuma kämppä...
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:kuuluu, mutta meilläkään tuo ei aina toimi. Mies yleensä vastaa mulle että "täällähän on kuuma, ei mulla oo yhtään kylmä" :kieh:
Käsket vaan vähentämään vaatteita, jos liian kuumalta tuntuuAlkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No totta kai kuuluu :saint:
Sehän on ihan selvä. Ja sitten pitää se lämpötila just siinä, kun sinusta tuntuu sopivalta. Myös öisin.![]()
![]()
no näin mäkin olen sille koittanu sanoa, mutta kun kuulemma täällä ei sitten muut pysty olemaan kun "arvon rouvalla" on sopivan lämmin.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:No totta kai kuuluu :saint:
![]()