H
Häiritsevää
Vieras
Mun tuttava piti juhlat erään liikekumppaninsa tiloissa. Olin siellä itse myös. Paikalla oli myös tämän liikekumppanin veli, yksin, ilman seuralaista. Liikekumppani jossain vaiheessa iltaa totesi että tällä veljellä menee todella huonosti omassa avioliitossaan ja pyysi siksi veljeään juhliin mukaan, yksin. Mua ei sinänsä mitenkään kiinnostanut erityisemmin tuo liikekumppanin veli (tai kukaan muukaan siellä), mutta juttelin kohteliaasti ja hymyilin ja olin ystävällinen hänelle kun satutttiin muutamaan otteeseen yhteen illan mittaan. Yritin lähteä kyseisistä juhlista aiemmin kuin muut, mutta tämä mies huomasi, eikä päästänyt. Otti kädestä kiinni ja johdatti takaisin sisälle.
Sepä siitä. Sattumoisin näin tuon veljen alkuviikosta kaupungilla, tervehdin ohimennessäni. Ja eilen illalla sitten samainen mies oli laittanut mulle tökkäisyn fb:n kautta. Hän ei ole mun tuttavan kaveri, eikä meillä ole myöskään yhteisiä tuttuja, joten on siis varta vasten etsinyt mut sieltä "tökätäkseen":
Mutta siis eikö niin, että tässä ei nyt ole yhtikäs mitään taka-ajatuksia, että mä voin olla ihan huoleti eikä mun tartte alkaa vaivaantuneena miettimään mitään sen kummempia koko jutusta?
Sepä siitä. Sattumoisin näin tuon veljen alkuviikosta kaupungilla, tervehdin ohimennessäni. Ja eilen illalla sitten samainen mies oli laittanut mulle tökkäisyn fb:n kautta. Hän ei ole mun tuttavan kaveri, eikä meillä ole myöskään yhteisiä tuttuja, joten on siis varta vasten etsinyt mut sieltä "tökätäkseen":
Mutta siis eikö niin, että tässä ei nyt ole yhtikäs mitään taka-ajatuksia, että mä voin olla ihan huoleti eikä mun tartte alkaa vaivaantuneena miettimään mitään sen kummempia koko jutusta?