Siis en ymmärrä miehen järjenjuoksua taas! huhhuh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED-Lela-Pala-Tute:
Eli mies maksaa ostoksensa omalla velalla, jos haluaa. Ruokaan on jäätävä rahaa. Pista ja aamne.

yhteiset rahat, ei "omaa" velkaa, velatkin yhteiset.
minun mielestä parisuhteessa pitäisi asioista päättää yhdessä

En mä ainakaan mieheltä kysy lupaa jos tuhlaan esim 100? vaatteisiin :saint:

En kysy minäkään. Mutta jos on valittava ruuan ja alkoholin välillä ja toinen ehdottomasti haluaa ostaa viinaa tms, maksakoon omalla, henk.koht. luottokortillaan.

Sama se, miten loppupelissä luotto tulee maksettavaksi takaisin. Periaatteesta minulla on kysymys. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli mies maksaa ostoksensa omalla velalla, jos haluaa. Ruokaan on jäätävä rahaa. Pista ja aamne.

yhteiset rahat, ei "omaa" velkaa, velatkin yhteiset.
minun mielestä parisuhteessa pitäisi asioista päättää yhdessä

En mä ainakaan mieheltä kysy lupaa jos tuhlaan esim 100? vaatteisiin :saint:

En kysy minäkään. Mutta jos on valittava ruuan ja alkoholin välillä ja toinen ehdottomasti haluaa ostaa viinaa tms, maksakoon omalla, henk.koht. luottokortillaan.

Sama se, miten loppupelissä luotto tulee maksettavaksi takaisin. Periaatteesta minulla on kysymys. :D

Meillä kun on omat rahatkin,niin miksi mun pitäis edes lupaa kysyä?
Laskut toki maksetaan puoliksi =)

Meillä kun on omat rahatkin,niin miksi mun pitäis edes lupaa kysyä?
Laskut toki maksetaan puoliksi =)

Olin ymmärtävinäni ap:n tapauksesta, että ukolla ei ole rahaa ostoksiinsa. Tavallaan budjetin ulkopuolelta halusi ostella.

Mä en ole ikänä ymmärtäny tota lausetta että "jollain hinnalla KANNATTAA ostaa viinaa". Mun mielestä viinan osto ei varsinaisesti kannata koskaan, saatikka luotolla. Todella typerää ja ajattelematonta. Juhlia varten ostaminen erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ole ikänä ymmärtäny tota lausetta että "jollain hinnalla KANNATTAA ostaa viinaa". Mun mielestä viinan osto ei varsinaisesti kannata koskaan, saatikka luotolla. Todella typerää ja ajattelematonta. Juhlia varten ostaminen erikseen.

Mites ne juhlat asiaa muuttaa? Yksinkö tai kaksi ei voi juhlia mutta häät, juhannukset ja vaput onki sitte sun mielestä eri juttu?

Me kun käydään Virossa niin aina tuodaan niitä tuotteita mitkä Suomessa maksaa maltaita. Eli siis viinaa, shampanjaa, juustoja, pähkinöitä ym. tavaraa. Jos jotain kuluttaa joka tapauksessa, miksi ei sitten ostaisi sitä halvemmalla ja vähän varastoon? Toisaalta jos joutuu velaksi ostamaan niin ei mitään järkeä.

No tuskin se sun mies niitä meinaa kovin kauan säästellä, eli aika hurja määrä olutta juotavaksi. Se kuitenkin miehenä tietää, ettei oluella ole kovinkaan pitkiä päiväyksiä...Kurkkaapas huviksesi jos kaapistasi löytyy olutpullo tai -tölkki!!