Siis HYI mitä p***aa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

selailija

Vieras
Erehdyin taas selailemaan mamma-blogeja ja hyi mitä kakkaa! Suurinosa blogeista oli jo ulkoasultaan ja jutuiltaan ihan täyttä sontaa. Mutta eniten mua järkyttää omasta ja lastensa elämästä avautuvat teiniäidit sekä pelkkää turhaa diipadaapa kirjoittavat. Ja silti en voinut lopettaa lukemista.

Ällöttää.

Ja pakko mainita tää. Tämän teiniäidin lasten nimet KAAPO ja ELVIS. Olenko vanhanaaikeinen, Nico-Petterikin on parempi kuin tämä piirroshahmo ja rokin kuningas.

Eikä ole valitettavasti ainoa. Missä kaikki JÄRKEVÄT perhe-elämästä kirjoittavat blogistit?

-Anna

Oiskohan Ap:n aika kattoa peiliin ja miettiä mitä saichee sitä suoltaa.
Ei kaikkien blogien oo tarkotus miellyttää yleisöä.
Like it or not, mutta monet kirjoittaa omaksi iloksi/terapiana

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Outoa. Muakaan ei kiinnosta toisten vauvat eikä vauvantarvikkeet, ei kiinnostaneet nuo tarvikkeet edes silloin kun omat olivat pieniä. Mutta ei mua kyllä kukaan pakota noille sivuille eikä yhtään ärsytä jos joku ehtii kirjata omaan elämään liittyivä asioita. Itse en olisi ehtinyt enkä saanut aikaiseksi. Outo olet kun noin tulet haukkumaan.

[QUOTE="höh";25412659]Outoa. Muakaan ei kiinnosta toisten vauvat eikä vauvantarvikkeet, ei kiinnostaneet nuo tarvikkeet edes silloin kun omat olivat pieniä. Mutta ei mua kyllä kukaan pakota noille sivuille eikä yhtään ärsytä jos joku ehtii kirjata omaan elämään liittyivä asioita. Itse en olisi ehtinyt enkä saanut aikaiseksi. Outo olet kun noin tulet haukkumaan.[/QUOTE]

Ap tässä. Outoa on että ihmiset jaksaa tollasta p----aa suoltaa. Meni vaan niin hermot että pakko oli johonkin purkautua!

mitä paskaa siellä sitten on? huomasin jotain esittelyä kehdosta ja rattaist ja jotain. miten se sulta on pois jos se haluaa esitellä senmielestä kivoja juttuja. jotkut saa jotain etuuksia että esittelee vaatteita tai jotain, ehkä tämänkin?

[QUOTE="höh";25412698]mitä paskaa siellä sitten on? huomasin jotain esittelyä kehdosta ja rattaist ja jotain. miten se sulta on pois jos se haluaa esitellä senmielestä kivoja juttuja. jotkut saa jotain etuuksia että esittelee vaatteita tai jotain, ehkä tämänkin?[/QUOTE]

Yleisesti!!! Kaikki mamma blogit täynnä turhaa!

Yhteistyössä