Siis hyi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan tässä tultu ja menty ja ei ole ehtinyt tyhjentää astianpesukonetta tänään ja likaiset astiat on kaikki lavuaarissa, eilisestä asti siis kerätty.

Nyt illalla laitoin puukon lavuaariin sinne astioiden sekaan, kun siivosin pöytätasoa iltapalan tekoa varten.

Äsken huomasin samaisen puukon pöydällä taas ja kysyin mieheltä, että onko pessyt muka sen. No eiollut, koska se oli kuulemma KUIVA niin se tarkoittaa että on ihan sama onko se ollut pöydällä vai siellä altaassa.

Hyi yäk. Vituttaa jo noi likaiset astiat tiskialtaassa muutenkin ja sitten vielä mies silppuaa jotain kurkkua ja leipää puukolla, joka on pyörinyt paskaisessa tiskialtaassa.

Ja nyt mua pidetään taas ylihysteerisenä mutta mua vaan ällöttää.

on ällöä, mutta toivottavasti ette ainakaan raakaa lihaa tms ole sillä leikelleet ennen kuivahtamistaan. tosin en tiedä olisiko jo "turvallista", mutta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja minä yhdyn:
on ällöä, mutta toivottavasti ette ainakaan raakaa lihaa tms ole sillä leikelleet ennen kuivahtamistaan. tosin en tiedä olisiko jo "turvallista", mutta silti.

No ei ole leikattu raakaa lihaa. Siis leipäpuukkona se oli ollut. Mua vaan ällötti se, että se oli ollutlikaisten astioiden seassa. Siellä on kyllä puukko, jolla on avattu jauhelihapaketti mutta siihen tuskin kauheasti sitä jauhelihaa on tarttunut ja mielestäni se on likoamassa kattilassa. Eli tuskin siitä vaikka sitä kattilan vettä puukkoon roiskahtaisi niin puukkoa saastuttaisi mutta....

Vai pitäiskö siitä olla huolissaan?

No ukko itse sitä on syönyt...

Kävin laittamassa puukon nyt vettä täynnä olevaan kattilaan niin ei ole ainakaan KUIVA aamulla. Jos siis kuiva tarkoittaa kerran samaa kuin puhdas. Niinkuin mies äsken asiaa selitti.

Mua kyllä oikeesti ällöttää se että se ei tiedä ruuanlaitosta hölkäsenpöläystäkään ja sen mielestä vähän kaikenlaista voi tehdä ja sitten haukkua mut tylysti vaan ylihysteeriseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja lkjhg:
Siis tarkoitatko leipäveistä? Vai onko teillä oikeasti joku mora keittiössä, jolla sippuatte kurkut, leivät yms.?

Siis leipäpuukko ja ilmeisesti se on sillä halkaissut vaan sämpylän. Siltä se ainakin näytti. Ja ei - sitä ei käytetä kurkun silppuamiseen jne mutta mistä tosta äijästä tietää vaikka se käyttäiskin jos ei viitsi hakea sopivampaa välinettä siihen hommaan. Sen mielestä oikeesti puhdas tarkoittaa sitä että ei ole näkyvää likaa.

Esim. juustohöylän voi ottaa tiskialtaasta ja huljuttaa veden alla ja kuivata talouspaperiin ja se on silloin muka puhdas. HYI!

Yhteistyössä