P
paha mieli lapsen puolesta
Vieras
mun tyttärellä oli koulun alussa kavereita,yhden tässä lähellä olevan tytön kanssa aina kulki koulumatkat.nyt kyseinen tyttö ei halua enää olla lapseni kanssa. muutenkin kaverit vähentyneet 
lapseni on herkkä,arka,hänellä on jonkin verran pelkotiloja. en tiedä,ehkä sen takia oudoksuvat. tuntuu niin pahalle lapsen puolesta,ei ikinä kiusaa ketään ja haluaa olla kaikkien kaveri.
nyt lapsella on enää yksi kaveri luokalla ja muut tytöt luokalla jättävät heidät ulkopuolelle jutuista ja leikeistä. myös jonkinlaista muuta kiusaamista on ollut.
tämä,kenen kanssa lapsi alussa kulki koulumatkat valehteli ja huijasi. jos tyttöni kyseli häneltä jotain,väitti että se on kiusaamista ja kertoi äidilleen jne.
lapseni on herkkä,arka,hänellä on jonkin verran pelkotiloja. en tiedä,ehkä sen takia oudoksuvat. tuntuu niin pahalle lapsen puolesta,ei ikinä kiusaa ketään ja haluaa olla kaikkien kaveri.
nyt lapsella on enää yksi kaveri luokalla ja muut tytöt luokalla jättävät heidät ulkopuolelle jutuista ja leikeistä. myös jonkinlaista muuta kiusaamista on ollut.
tämä,kenen kanssa lapsi alussa kulki koulumatkat valehteli ja huijasi. jos tyttöni kyseli häneltä jotain,väitti että se on kiusaamista ja kertoi äidilleen jne.