Siis kerrankin mua onnisti ale-löytöjen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
No kerropas minkä merkkiset... vai oliko se jo? Jos vaikka joskus meitsiäkin onni potkaisisi. Ostin minäkin saappaat, hameen kanssa pidettäväksi. Niin minkä hameen

:ashamed: ?

Merkki oli So What. Ei siis mikään kallis merkki. Mun mielestä oon nähnyt noita jossain muuallakin, olisko ollu Ideaparkissa tai Din Skossa tms. Ovh oli vaan 49e.

Ok, olenkin joskus nähnyt jossain sen merkkisiä kenkiä. Mun suosikkeihin kuuluu tällä hetkellä Elephanten gore texit, niin vilkasta seura elämää minä vietän

:D

Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
No kerropas minkä merkkiset... vai oliko se jo? Jos vaikka joskus meitsiäkin onni potkaisisi. Ostin minäkin saappaat, hameen kanssa pidettäväksi. Niin minkä hameen

:ashamed: ?

Merkki oli So What. Ei siis mikään kallis merkki. Mun mielestä oon nähnyt noita jossain muuallakin, olisko ollu Ideaparkissa tai Din Skossa tms. Ovh oli vaan 49e.

Sanoitko sä jo mistä sä sitten ostit noi? Mun sisko tykkäis tollasista. Tosin sillä on rahat aina loppu joten ei varmaan oo ees tota hintaa.

Jos olis jonkun muun väriset niin olis ihanat :). Tosin enimmäkseen goreilla ja kumppareilla mä kuljen (ulkona ja kävellen liikun töissä), vapaalla voi sit käyttää muitakin popoja.

Mulla sama ongelma, että vaikka kenkä muuten ois sopiva, niin jalkapöydän kohdalta ahdistaa (jos ees mahtuu jalkaan siitä), kun on niin korkea jalkapöytä. Ärsyttävää kun aina joutuu ettimällä ettimään kenkiä, ja varsinkin jos haluaa saappaat (muut ku kumisaappaat :D ).

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
ei mun makuun ehkä mut sulle sopii varmana!!!

B)

Juu ei sulle :D Varmasti lentäsin pepulleni jos näkisin sulla tuommoset enskesänä? :whistle:

ai mitäs vikaa mun mökkistylessä on?

:laugh: :laugh:

Ei siinä mitään vikaa ole ;) Mutta tommoset Maija Poppaskengät ei vaan istu mun kuvaan sun stylestä B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanoitko sä jo mistä sä sitten ostit noi? Mun sisko tykkäis tollasista. Tosin sillä on rahat aina loppu joten ei varmaan oo ees tota hintaa.

Mä ostin nuo Jämsästä Pajalan kengästä... kenkäfriikin paratiisi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ihanat, mut onko ne noin lilat kuin kuvassa näyttää vai enemmän vaalpunaiset?

Ne on itseasiassa enemmänkin tummanruskeat ja kangasosa harmaan ruskea, mutta kun keinovalossa ei saa oikeen värejä kohdalleen salamalla pitää ottaa kuva.

ei mun makuun ehkä mut sulle sopii varmana!!!

B)

Juu ei sulle :D Varmasti lentäsin pepulleni jos näkisin sulla tuommoset enskesänä? :whistle:

ai mitäs vikaa mun mökkistylessä on?

:laugh: :laugh:

Ei siinä mitään vikaa ole ;) Mutta tommoset Maija Poppaskengät ei vaan istu mun kuvaan sun stylestä B)

juu ei oikein munkaan

B)

Yhteistyössä