Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:No kerropas minkä merkkiset... vai oliko se jo? Jos vaikka joskus meitsiäkin onni potkaisisi. Ostin minäkin saappaat, hameen kanssa pidettäväksi. Niin minkä hameen
:ashamed: ?
Merkki oli So What. Ei siis mikään kallis merkki. Mun mielestä oon nähnyt noita jossain muuallakin, olisko ollu Ideaparkissa tai Din Skossa tms. Ovh oli vaan 49e.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:No kerropas minkä merkkiset... vai oliko se jo? Jos vaikka joskus meitsiäkin onni potkaisisi. Ostin minäkin saappaat, hameen kanssa pidettäväksi. Niin minkä hameen
:ashamed: ?
Merkki oli So What. Ei siis mikään kallis merkki. Mun mielestä oon nähnyt noita jossain muuallakin, olisko ollu Ideaparkissa tai Din Skossa tms. Ovh oli vaan 49e.
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:ei mun makuun ehkä mut sulle sopii varmana!!!
B)
Juu ei sulleVarmasti lentäsin pepulleni jos näkisin sulla tuommoset enskesänä?
![]()
ai mitäs vikaa mun mökkistylessä on?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanoitko sä jo mistä sä sitten ostit noi? Mun sisko tykkäis tollasista. Tosin sillä on rahat aina loppu joten ei varmaan oo ees tota hintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Ihanat, mut onko ne noin lilat kuin kuvassa näyttää vai enemmän vaalpunaiset?
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:ei mun makuun ehkä mut sulle sopii varmana!!!
B)
Juu ei sulleVarmasti lentäsin pepulleni jos näkisin sulla tuommoset enskesänä?
![]()
ai mitäs vikaa mun mökkistylessä on?
![]()
![]()
Ei siinä mitään vikaa oleMutta tommoset Maija Poppaskengät ei vaan istu mun kuvaan sun stylestä B)
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:juu ei oikein munkaan
B)