Siis koska tää neljäs oikein syntyy???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vuodatusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vuodatusta

Vieras
Argh, pakko purkaa turhautumista tänne: siis miten on mahdollista, että tää neljäs vauva menee näin paljon yli, kun aiemmat lapsoset on punkeneet ulos jo hyvissä ajoin: rv 38+1, 37+6 ja 38+4. Tänään laskettu aika, eikä mitään merkkiä synnytyksestä vieläkään. Neuvolassa sanottiin, että kohdunsuun tilanne täysin epäkypsä vielä. Argh, argh ja argh, olen ollut henkisesti ja fyysisesti ihan valmis pullauttamaan tämän ulos jo kolme viikkoa sitten... No, eipä auta muu kuin odottaa, siivota, saunoa yms.

saman asian kans täällä painitaan :wave: tosin kyseessä viitonen.

Mullakin meni nelonen pisimmälle, 15päivää yli ja käynnistettiin 42+1. Nyt viitonen jo 9päivää yli 41+2 ja saa nähä meneekö tämä maksimit yli eli 42+2 jolloin ruvetaan käynnistelemään. Mulla on joka kerta vaan nää synnytyksen käynnistymiset pidentyneet

Kyllä pitäisi la:n olla aika tarkalleen oikein, mutta ehkä tää VIIMEINEN nyt sitten vaan tosiaan on hitaampi kuin muut... Tai alkaa mun kroppa laittaa stoppia. Lapset on meillä tulleet tiheään tahtiin, esikoinen 4v10kk v., toka 3v. ja kuopus 1v6kk. Tää liikkuminen helpottuisi kun pääsisi jättimahasta pikaisesti eroon, mut muuten en kyllä tiedä että helpottuuko arki ;)

Yhteistyössä