siis kuis tää nyt menee...? (hoitoasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mulle varmistu työpaikka lopullisesti viime viikolla. se homma meni puihin jo ennen sitä niin että en sit hakenu pojalle hoitopaikkaa ku oletin olevani sit viel vuoden kotona sen kanssa.
nyt siis viime viikolla sain tietää ja palautin sit viime viikolla samantien sen päivähoitohakemuksen. mulla on huomena eka työpäivä ja mun äidil on vapaa,joten pitää pojan,mut entäs ti ja siitä eteenpäin ennenkun hoitopäätös tulee? tarviiks mun roudata poika mukaan töihin? :ashamed:

Täällä meillä luvattiin kahdessa viikossa hoitopaikka hakemuksen jättämisestä. Oon nimittäin kans töitä hakemassa ja kyselin tota just viime viikolla päivähoitotoimistosta. Mut se on kai vähän kiinni siitä millä paikkakunnalla asuu... ONNEA työpaikan johdota!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos tiesit niin miks sä aloitat työt huomenna? Jos työpaikalla oikeesti halusivat sut niin ois varmaan voinu alottaa vasta viikon päästä...

koska jos en olis ollu valmis alottaan ma,niin en olis päässy ollenkaan ja tää tilaisuus tuskin toistuu.
paikallinen mll ei kuulema oo ihan luotettavaa sakkia :ashamed:

Laki sanoo, että kunta on velvollinen järjestämään hoitopaikan 14vrk kuluessa, jos kyseessä on työllistyminen. Muussa tapauksessa lain mukaan hoitopaikan saa 4kk siitä kun on hakenut.

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ton tiesin et kahdessa viikossa järkkäävät,sillä kysynkin et mites mä tän ens viikon hoidan?? ei ole ketään joka poikaa voisi päivät katsoa :(

No et kai luullut, että voit töihin ottaa? Jospa saat nopeammin paikan, jos on pieni kunta. Tai sitten maksat jollekin palkkaa siltä 2 viikolta, ihan kuten muutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
ton tiesin et kahdessa viikossa järkkäävät,sillä kysynkin et mites mä tän ens viikon hoidan?? ei ole ketään joka poikaa voisi päivät katsoa :(

No et kai luullut, että voit töihin ottaa? Jospa saat nopeammin paikan, jos on pieni kunta. Tai sitten maksat jollekin palkkaa siltä 2 viikolta, ihan kuten muutkin.

no en luullut. mut mun siskon piti katsoo poikaa,mut joutuki ite töihin.
maksaisin ilmanmuuta jos olis joku jolle maksaa.

Oletko ollut työttömänä vai kotihoidontuella?
meillä hoitopaikkaa odotetaan nyt 4kk ku kotihoidontuelta töihin lähden, jos tyttömänä olisin ollut olisi paikka järjestetty 2vko:ssa (eläköön espoo=( )..
Saadaa toki järjestettyä kotona hoito alkuun, mutta kyllä tässä kohtaa taas miettii kuin monta lasta siellä on hoidossa, joiden vanhemmat on kotona pienemmän kanssa tai jotkut jopa ihan yksin..

kodinhoidontuella oon... ja asun hml-tampere välikössä :whistle:
no,tarvii huomena koittaa puhua pomon ja päivähoitovastaavan kanssa :)
anoppi vaan kovasti väitti et jos ei tällasessa tapauksessa saa hoitopaikkaa,niin voi olla pois töistä ja mun järkeen se ei menny ollenkaa ja eipä näköjään täälläkään kukaan ollu sitä mieltä :whistle:

Yhteistyössä