siis kuka sitä Paulaa "riivaa"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehän

Vieras
Tästä on jo varmaan puhuttu,mutta sanokaa nyt vielä mullekkin et tietääkö joku kuka hitto se on joka sen paulan "sieppas" sieltä metsästä?? salkkareita salkkareita...ja onko joku kattonu ne rafaelin ja roomen seikkailut?? kiitos jos joku vastaa=)

en kerennyt tänäänkään katsoa, enkä eilen. pitää viikonloppuna katsoa uusinnat peräkkäin.

tekikö se sitten paulalle jotain?

mutta onko tää oikeesti joku aaro-eero-iiro sama heppu? jos on niin menee kyllä jo pitkälle ja ihan kaunareiksi.

tänään kun näytettiin niin mun mieletä ne oli ihan NAISEN sormet mitkä siinä näkyi..!! Mutta en nyt muista oliko EeroAaroIirolla samanlaiset, pistin vaan merkille.. Vai olisko se Laura päässyt pois mielisairaalasta..

musta näytti taas mieheltä mutta koska se panu on vedetty mukaan siihen juttuun niin muakin alkoi mietityttää et jos se onkin se iiris???? sen panun käytös oli outoa mutta miksi se sitä piilottelisi kun tietää kuka se on..

toivottavasti ei ole aaro, sitten menee jo liian sairaaksi.... laura tietty voisi olla mahdollinen, mut se tyyppi kantoi sen paulan sieltä metsästä sinne mökkiin että kuinka moni nainen jaksaa kantaa toisen naisen tosta vaan... joopsss. jännää...

tai jos se onkin se tuuli et se vaan lavasti kuolemansa tai sen tuulin mies joka pakoilee poliiseja... ja paula ei tietysti muista mitään ja rakastuu siihen tuulin mieheen.. joo pitäiskö alkaa käsikirjoittajaksi :D

tuskin on aaro.. joskus ollut lehdessä juttua eetä salkkareissa kun joku " kuolee" niin silloin hahmo ei palaa enää takaisin.. Mä veikkaan kannssa että se on Panun kadonnut vaimo Iiris.. Jos on Aaro niin kyllä loppuu meikäläisen salkkareiden kattominen menee jo siinä tapauksessa mauttomaksi koko sarja!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tänään kun näytettiin niin mun mieletä ne oli ihan NAISEN sormet mitkä siinä näkyi..!! Mutta en nyt muista oliko EeroAaroIirolla samanlaiset, pistin vaan merkille.. Vai olisko se Laura päässyt pois mielisairaalasta..

Ei ole nainen,näkyi miehen suu ja sänkeä.

Yhteistyössä