siis kyllä on äidillä hirveä hinku baariin!!! ei ymmärrä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta katsoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hempee:
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
no kuule soitappa soskuun

Sossu vaan ei voi tehdä mitään sille, miten usein lapset on hoidossa. Eri asia jos keskenään ovat..

kyllä alkoholin/päihteiden käyttöön voidaan puuttua

Vähän kaks piippuinen juttu.. vanhemmat voivat olla baarissa juomattakin ja kuitenkin lapset on turvallisesti ilmeisesti hoidossa.

no jos on noin kova hinku lähtee ulos. Suurempi hinku kun jäädä man lapsen luokse edes yhdeksi viikonlopuksi niin päihteet on se voima joka sen tekee. Ja jos rahat on aina loppu niin tuskin kukaan limpparia niin paljon juo että rahat on loppu.

Ja jos lapset on koko ajan vieraan "turvallisen" ihmisen hoidossa niin siihenkin voidaan puuttua. Se tuskin on lapsen edunmukaista jos joka vkl ollaan uudessa hoitopaikassa kun mamma ja pappa juhlii

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Ehkä se on heidän elämää.

ei yksin. Siinä elää myös se lapse ei vaan ne aikuset.

Totta, lapset kärsii tilanteesta varmasti. Mutta jos vanhemmat ovat viikolla heidän kanssaan ja jos hoitaja tulisi esim. kun lapset menenvät nukkuun,se voisi olla helpommin ymmärrettävissä. Itse en hyväksy joka viikonloppuisia juomisia kuitenkaan.

(huono päivä kaikki vituttaa oikeen rankalla kädellä )

Itse en kelpuuta lapseni hoitajaksi kuin isovanhemmat,jos he eivät voi ottaa tyttöä hoitoon niin sitten ei lähdetä baariinkaan,ei tulis mieleenkään kysellä jossain Prisman ilmotustaululla hoitajaa tai pyytää joku kaverin kummin kaima jota en ole ikinä edes tavannut..

Sossu vaan ei voi tehdä mitään sille, miten usein lapset on hoidossa. Eri asia jos keskenään ovat..

Vähän kaks piippuinen juttu.. vanhemmat voivat olla baarissa juomattakin ja kuitenkin lapset on turvallisesti ilmeisesti hoidossa.

no jos on noin kova hinku lähtee ulos. Suurempi hinku kun jäädä man lapsen luokse edes yhdeksi viikonlopuksi niin päihteet on se voima joka sen tekee. Ja jos rahat on aina loppu niin tuskin kukaan limpparia niin paljon juo että rahat on loppu.

Ja jos lapset on koko ajan vieraan "turvallisen" ihmisen hoidossa niin siihenkin voidaan puuttua. Se tuskin on lapsen edunmukaista jos joka vkl ollaan uudessa hoitopaikassa kun mamma ja pappa juhlii

Mulle on ihan lastensuojelihminen sanonut, etteivät he voi tehdä sille mitään, miten paljon lapset on hoidossa, eikä se heille edes kuulu..

Joo ei soskulla ole valtuuksia.. se on ihan sama onko lasten kanssa mummo vai palkattu hoitaja. Nekin jotka tunkee lapsensa sukulaiselle on ihan yhtä julmia kuin ne jotka ottaa palkatun vahdin. Tiedän tapauksia, jotka vierittää sen vastuun isovanhemmille. Eikä pidä väheksyä ulkopuolista lastenhoitoapua, joillekin se on ainut keino kun ei ole sukulaisia.

Mulle on ihan lastensuojelihminen sanonut, etteivät he voi tehdä sille mitään, miten paljon lapset on hoidossa, eikä se heille edes kuulu..

no se ei ihan ole noin yksinkertanen asia. Siis joo jos ajatellaan hoitoa pelkkänä hoitona.
Mutta... sitten tulee se mutta.. yleensä niillä joilla lapsi on koko ajan hoidossa ei kaikki asiat ole hyvin ja siihen liittyy lähes poikkeuksetta jotain muuta.

Ja ei aina kannata uskoa mitä yksi lastesuojeluihminen sanoo. Monessa paikassa ne on "epäpäteviä" ja saamattomia. Kannattaa aina varmistaa asia ja kysyä perusteluja ja itse voi miettiä ja kysellä.

eli siis lastensuojelussahan on kyse juuri lapsen suojelusta ja he valvovat lapsen etua.

Alkuperäinen kirjoittaja öö?:
Olen kahden lapsen äiti, toinen vielä alle vuoden. Baarissa olen ollut viimeksi joskus ennen esikoisen syntymää eli reilusti yli 3v sitten. Eikä mitään hinkua ole ollut.
Että älähän yleistä!
Tosin ymmärrän kyllä, että äideillä pitää olla jotain muutakin elämää kuin vain ne lapset. En pidä mitenkään ihailtavana keksittyä vain lapsiin, tosin eipä se toinen ääripääkään välttämättä paras vaihtoehto ole..

Ja tässä asiassahan on vain nämä kaksi vaihtoehtoa?

Yhteistyössä