Siis kyllä se on niin, että yksi tässä maailmassa ei minua unohda :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie lähden tomeran päättäväisenä lumitöihin. Sen verran on tuo vatsa turvonnut, että omat toppahousut ei mene kiinni. Ei hätää - miehen pilkkihaalari roikkuu naulassa, siis se päälle.
Hihoja pitää kääntää pariinkin kertaan, samoin lahkeita ja vyötäröltä kuroa haalari pysymään paikallaan kylpytakin vyöllä. Tämä saa aikaan ilmiön, että haalari jää pullottamaan tuosta rinnoista aika tavalla. No mie vetäisin rintamuksen perusteella vertoja jos vaikka kelle povipommille. Vähintäänkin kuppikoko FF tai jotain. :laugh:
Tämä voisi olla hyvä avu, jos vaikka joku naapurin isännistä kaivelisi traktorin, ja tulisi auraamaan meidänkin pihan :whistle: ;) :ashamed:

No ei tullut naapurin nuorta isäntää... vanhasta puhumattakaan, itse piti uurastaa selkä vääränä lunta paikasta A paikkaan B. Ja kokoajan taivaalta sataa lisää.

Lapset kinuaa sisään ihan lotosen märkinä ja välipalan tuskassa, ja pihasta on vasta yksi kolmannes aurattu. No, nyt pääsee ainakin autolla tieltä pihaan, ja autolle on paikka. Oman autonikin sain kaivettua lumikinoksien keskeltä.

Hetken huokaus ja puhallus, lapset sisään. Likomärät vaatteet kuivumaan, ja vielä terassin putsaus harjalla. Sitten se tapahtuu. Korvani kuulostelevat ja savu alkaa pursuta pikkuhiljaa pipon sisältä. Sieltä se tuli... ja meni... ja jätti jälkeensä kivat kasat lunta juuri auraamalleni portille |O

Sanoinpa vaan itselleni, että nyt tää eukko laittoi rensselit santaan ja rukkaset naulaan! Jos se lumi ei sula siihen, mihin se sataakin, eikä kukaan muu noita auraile, niin mennään sit vaikka juhannuksenakin saunasta lumihankeen pyörimään. Nyt meinaan riitti mulle... Ehkä iltaan asti ;) :D

Ton takia meillä kolataan piha vasta lumitraktorin jälkeen ;o)
Aina ei tietty voi oottaa niin kauan (missä h-tissä nekin aina luuraa ku niitä tarttis...) ja sit on kolattava uusiks portin luota myöhemmin.

Yhteistyössä